• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon.tv springt regelmatig 30 to 60 seconde terug ( rtl 4 )

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jp4u
  • Startdatum Startdatum
J

jp4u

der zijn dagen dat ik gek wordt van horizon.tv
kijk je nieuws smorgens vroeg op de pc.
en je ziet steeds meerdere onderdelen van het nieuws terug komen
net als of de stream in een soort van loop hangt op verschillende tijden.
pc gereset, widevine media optimizer geherinstalleerd, router gereset, upc modem gereset.
geen idee wat het nu veroorzaakt en waarom ik het regelmatig op rtl 4 heb want ik kijk ook regelmatig comedy channel(16) waar ik het zelden heb. het komt en het gaat

zijn er mensen die het zelfde hebben ?
en wat zijn jou/jullie bevindingen?
 
Heb er ook last van bij meerdere zenders, op de tv zijn er ook onderbrekingen in het signaal.
Je merkt het amper op de tv.
Maar met de stream heb je er wel last van.
Deze week heb ik er veel last van.
Soms helpt het om je pc opnieuw te starten.
 
bij mij helpt meer het resetten van de modem en router tegelijk .... en soms daarna nog eens widevine verwijderen en herinstalleren
 
Terug
Bovenaan