J
jp4u
der zijn dagen dat ik gek wordt van horizon.tv
kijk je nieuws smorgens vroeg op de pc.
en je ziet steeds meerdere onderdelen van het nieuws terug komen
net als of de stream in een soort van loop hangt op verschillende tijden.
pc gereset, widevine media optimizer geherinstalleerd, router gereset, upc modem gereset.
geen idee wat het nu veroorzaakt en waarom ik het regelmatig op rtl 4 heb want ik kijk ook regelmatig comedy channel(16) waar ik het zelden heb. het komt en het gaat
zijn er mensen die het zelfde hebben ?
en wat zijn jou/jullie bevindingen?
kijk je nieuws smorgens vroeg op de pc.
en je ziet steeds meerdere onderdelen van het nieuws terug komen
net als of de stream in een soort van loop hangt op verschillende tijden.
pc gereset, widevine media optimizer geherinstalleerd, router gereset, upc modem gereset.
geen idee wat het nu veroorzaakt en waarom ik het regelmatig op rtl 4 heb want ik kijk ook regelmatig comedy channel(16) waar ik het zelden heb. het komt en het gaat
zijn er mensen die het zelfde hebben ?
en wat zijn jou/jullie bevindingen?