joorschot zei:
Bij ons werkt opnemen op afstand ook niet met de horizonbox, krijg steeds een email met de tekst:
opname is in behaldeling, daarna email met de opname is niet gelukt.
Maakt niet uit of ik het via de telefoon, tablet of pc doe.
Horizon staat in de hoogste energiestand dus dat kan ook het probleem niet zijn.
Idem hier, Meerdere malen van diverse locaties geprobeerd (thuis, werk) het lukt niet.
Gisteren vanaf mijn iPAD geprobeerd terwijl ik via wifi op het thuis netwerk was aangesloten. en kreeg voor het eerst een mail dat de opname instelling gelukt was.
Ik heel even blij maar helaas geen opname geprogrammeerd in de box en ook niets opgenomen.
Ook hier staat de Horizon in standby hoog.
EDIT: Net weer geprobeerd, ontvang nu de weer een ander bericht.
Via deze e-mail willen wij u doorgeven dat deze specifieke opname helaas niet ingepland kon worden. De opname zal op het betreffende tijdstip dus niet plaatsvinden.
De reden dat dit verzoek niet kon worden uitgevoerd kan meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld als uw DVR niet aangesloten was, er netwerkproblemen waren of als er wegens andere (technische) omstandigheden geen communicatie met uw DVR mogelijk was.
Uiteraard kunt u de opname wel alsnog gewoon via uw UPC Afstandsbediening activeren. Een andere optie is om het nogmaals via de online tv-gids te proberen. Zorg er in dat geval voor dat uw DVR ingeschakeld is of op stand-by staat. U kunt bovendien voor de zekerheid checken of uw signaal goed doorkomt. Ga hiervoor naar kanaal 999 en druk op de rode knop op uw UPC Afstandsbediening.