goedemorgen,
ik probeer nu al weken om op mijn Macbook TV te kijken via Horizon.tv.
Alles werkt prima op de site, maar als ik TV kijken kies krijg ik elke keer de melding ' video is onderbroken'
Kiezen van een andere browser maakt ook niets uit.
Iemand een idee hoe op te lossen, de Helpdesk kan me nl ook niet helpen.
bedankt
ik probeer nu al weken om op mijn Macbook TV te kijken via Horizon.tv.
Alles werkt prima op de site, maar als ik TV kijken kies krijg ik elke keer de melding ' video is onderbroken'
Kiezen van een andere browser maakt ook niets uit.
Iemand een idee hoe op te lossen, de Helpdesk kan me nl ook niet helpen.
bedankt