F
fortissimo
Ziggo gebruikt op horizon.tv nog steeds Silverlight.
Dit wordt niet ondersteund op Linux-computers, dus kan je niet via de computer naar de TV kijken.
Is Ziggo nog van plan zich aan de (nieuwe) standaarden te gaan conformeren en gaat zij Silverlight nog vervangen door iets anders zoals ook Netflix gedaan heeft?
Ik zie op https://community.ziggo.nl/alle-apps-horizontv-20/tips-voor-oplossen-horizon-go-op-de-pc-laptop-4792 meer vragen hierover.
Dit wordt niet ondersteund op Linux-computers, dus kan je niet via de computer naar de TV kijken.
Is Ziggo nog van plan zich aan de (nieuwe) standaarden te gaan conformeren en gaat zij Silverlight nog vervangen door iets anders zoals ook Netflix gedaan heeft?
Ik zie op https://community.ziggo.nl/alle-apps-horizontv-20/tips-voor-oplossen-horizon-go-op-de-pc-laptop-4792 meer vragen hierover.