• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon.tv op de Microsoft Surface RT

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 60mbit
  • Startdatum Startdatum
6

60mbit

Heeft er iemand een oplossing om op de Surface RT Tablet ook horizon.tv te kijken ? Hij kan de widevine optimizer niet installeren, dus geen beeld.
 
Niemand met een RT tablet die het al werkend heeft ?
 
Ik denk dat je daar nog even geduld voor moet hebben. De surface is niet in nederland te koop, en volgens mij is het nog de vraag of en wanneer dat wel het geval zal zijn. Hij zal op een gegeven moment wel aangeboden worden door shops die 'm importeren, maar wanneer microsoft 'm nou officieel hier gaat aanbieden?
Zelfs in het buitenland lijkt niemand bezig te zijn met Widevine onder Windows 8 RT, tenminste, ik kon er niets over vinden. Dus even afwachten of google de player ook voor RT gaat uitbrengen.
Een andere optie zou zijn dat UPC een app laat ontwikkelen, maar dat zullen ze pas doen als de surface aanslaat (en dan ben je eigenlijk alweer te laat).
 
Het hoeft natuurlijk niet de Surface te zijn. Elke Windows RT tablet (Samsung/Acer/Lenovo hebben ze allemaal in de maak of zeer binnenkort beschikbaar) voldoet. Maar er is inderdaad geen app voor en Widevine is er nog niet voor Windows RT.
 
Misschien kun je hem nog ruilen voor een iPad? Ben je meteen van dat waardeloze Windows RT/8 af.
 
chrome voor RT is toch al wel uit, widevine installer doet t wel voor chrome!!

ik heb nl ook gewoon problemen onder win7 icm IE met installeren Widevine!?

crapzooi is gewoon niet goed getest!
 
@barabas
onder w7 moet werken met ie9 32kb of ie10 daar werkt 64kb ook met widevin
 
maaknietuit zei:
ie9 32kb of ie10 daar werkt 64kb ook met widevin

Dat zijn wel hele kleine installatiebestanden (bestandsgrootte) van desbetreffende programma's... of bedoel je x86- en x64-versies? ::)
 
Terug
Bovenaan