Bij zowel Horizon.TV als de App zijn de TT888 (DVB) ondertitels in een raar soort van pillarbox formaat. (de ondertitels lijken te denken dat het beeld in 4:3 pillarbox verhouding is.)
Verticaal in elkaar gedruk, compleet de verkeerde verhoudingen, leest niet lekker en ziet er bovendien niet uit.
16
ondertitels in 4:3 op een 16
beeld.
Storen jullie je hier ook aan?
Sowiezo vind ik al dat die ondertitels er nogal slordig ingeraffeld zijn, een beetje van we hebben er eigenlijk helemaal geen zin in maar het moet nu eenmaal van de wet.
Verticaal in elkaar gedruk, compleet de verkeerde verhoudingen, leest niet lekker en ziet er bovendien niet uit.
16
Storen jullie je hier ook aan?
Sowiezo vind ik al dat die ondertitels er nogal slordig ingeraffeld zijn, een beetje van we hebben er eigenlijk helemaal geen zin in maar het moet nu eenmaal van de wet.