• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon.TV; DVB ondertitels lelijk en te smal.

Berichten
697
Op Horizon.TV zijn de DVB ondertitels NPO 1-3 lelijk en de letters zijn te smal. Jammer Ziggo als jullie nieuwe functionaliteit willen toevoegen doe het dan ook meteen goed!

En ook niet toegevoegd op o.a. RTL zenders.
 
Terug
Bovenaan