• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon.tv doet het nog steeds niet sinds de launch

  • Onderwerp starter Onderwerp starter shaammda
  • Startdatum Startdatum
S

shaammda

Er lopen meerdere topic over horizon.tv en de app. Ik hoop dat ik een aparte topic kan starten omdat dit niet helemaal gerelateerd is aan de lopende topics.

Ik heb sinds de launch geen seconde kunnen genieten van tv kijken op horizon.tv en de app. Ik krijg nog steeds de melding dat mijn abonnement er niet geschikt voor is. Terwijl ik alles in 1 en royaal van UPC heb. Via UPC internet de site benader. Ik kan wel inloggen op de site en de app. Maarmdsn bij tv kijken de melding.

Meerdere keren gebeld naar de HD:

- de eerste week werd aangegeven dat de melding klopt omdat ik geen Horizon abo en/of box heb
- de tweede week werd aangegeven dat meer mensen last van hebben en de oplossing snel verwacht kon worden. Ze zouden mijn klacht als voorbeeld meenemen.
- de derde week werd er eindelijk en pas een case gemaakt. Het zou liggen aan MIjnupc die de verkeerde info doorgeeft.
- bellen naar mijnupc leert dat het niet aan mijnupc ligt.
- weer bellen, het probleem is complex en veel meer mensen hebben er last van hoor ik
- nu maar wachten

Ik heb ook de workarounds gebruikt zonder resultaat. Namelijk username veranderd, password veranderd, geen rare tekens in username en password.

Mijn vraag aan de forum, zijn er meer mensen die nog geen seconde horizon.tv hebben kunnen gebruiken vanwege onterechte melding dat je geen geschikte abo hebt? Nog belangrijker of jullie nog tips hebben terwijl ik wacht op upc.

Ik ga hier verder niet lopen klagen op UPC HD medewerkers. Want die zouden ook het liefst iedereen zo goed en snel mogelijk helpen en van extra werkdruk en klachten afwillen. Ik baal er alleen van dat het management aldaar niet doet wat zo ook zouden moeten doen. Namelijk zorgen dat processen goed lopen en medewerkers en klanten de juiste en tijdige info krijgen.
 
Ik had exact hetzelfde als jij, toen probeerdde ik de MijnUPC-username workaround en toen is die account gecrashed en kon ik niet eens meer inloggen. Via Twitter de webcare benaderd en die heeft het vervolgens doorgespeeld naar de technische afdeling. Na een paar dagen hadden zij het probleem voor mij opgelost.
 
Een blijer mens. Sinds vandaag doet horizon.tv het :) vandaag is precies de datum van beeindiging extra mediabox. Bij nader inzien niet slim geweest deze mediabox te beeindigen tezamen met bestelling (7 sept) van Horizon. Volgens Upc zou dat niks te maken hebben gehad met horizon.tv probleem en het bestelling probleem.

Maar ja het doet het en nu de box snel binnen krijgen en hopenlijk met minimale verstoringen genieten van HD.

P.s. Dank aan Cas-upc en Jordy-upc om het serieus op te Volgen. Cas-upc bedankt voor monitoren.
 
Terug
Bovenaan