S
shaammda
Er lopen meerdere topic over horizon.tv en de app. Ik hoop dat ik een aparte topic kan starten omdat dit niet helemaal gerelateerd is aan de lopende topics.
Ik heb sinds de launch geen seconde kunnen genieten van tv kijken op horizon.tv en de app. Ik krijg nog steeds de melding dat mijn abonnement er niet geschikt voor is. Terwijl ik alles in 1 en royaal van UPC heb. Via UPC internet de site benader. Ik kan wel inloggen op de site en de app. Maarmdsn bij tv kijken de melding.
Meerdere keren gebeld naar de HD:
- de eerste week werd aangegeven dat de melding klopt omdat ik geen Horizon abo en/of box heb
- de tweede week werd aangegeven dat meer mensen last van hebben en de oplossing snel verwacht kon worden. Ze zouden mijn klacht als voorbeeld meenemen.
- de derde week werd er eindelijk en pas een case gemaakt. Het zou liggen aan MIjnupc die de verkeerde info doorgeeft.
- bellen naar mijnupc leert dat het niet aan mijnupc ligt.
- weer bellen, het probleem is complex en veel meer mensen hebben er last van hoor ik
- nu maar wachten
Ik heb ook de workarounds gebruikt zonder resultaat. Namelijk username veranderd, password veranderd, geen rare tekens in username en password.
Mijn vraag aan de forum, zijn er meer mensen die nog geen seconde horizon.tv hebben kunnen gebruiken vanwege onterechte melding dat je geen geschikte abo hebt? Nog belangrijker of jullie nog tips hebben terwijl ik wacht op upc.
Ik ga hier verder niet lopen klagen op UPC HD medewerkers. Want die zouden ook het liefst iedereen zo goed en snel mogelijk helpen en van extra werkdruk en klachten afwillen. Ik baal er alleen van dat het management aldaar niet doet wat zo ook zouden moeten doen. Namelijk zorgen dat processen goed lopen en medewerkers en klanten de juiste en tijdige info krijgen.
Ik heb sinds de launch geen seconde kunnen genieten van tv kijken op horizon.tv en de app. Ik krijg nog steeds de melding dat mijn abonnement er niet geschikt voor is. Terwijl ik alles in 1 en royaal van UPC heb. Via UPC internet de site benader. Ik kan wel inloggen op de site en de app. Maarmdsn bij tv kijken de melding.
Meerdere keren gebeld naar de HD:
- de eerste week werd aangegeven dat de melding klopt omdat ik geen Horizon abo en/of box heb
- de tweede week werd aangegeven dat meer mensen last van hebben en de oplossing snel verwacht kon worden. Ze zouden mijn klacht als voorbeeld meenemen.
- de derde week werd er eindelijk en pas een case gemaakt. Het zou liggen aan MIjnupc die de verkeerde info doorgeeft.
- bellen naar mijnupc leert dat het niet aan mijnupc ligt.
- weer bellen, het probleem is complex en veel meer mensen hebben er last van hoor ik
- nu maar wachten
Ik heb ook de workarounds gebruikt zonder resultaat. Namelijk username veranderd, password veranderd, geen rare tekens in username en password.
Mijn vraag aan de forum, zijn er meer mensen die nog geen seconde horizon.tv hebben kunnen gebruiken vanwege onterechte melding dat je geen geschikte abo hebt? Nog belangrijker of jullie nog tips hebben terwijl ik wacht op upc.
Ik ga hier verder niet lopen klagen op UPC HD medewerkers. Want die zouden ook het liefst iedereen zo goed en snel mogelijk helpen en van extra werkdruk en klachten afwillen. Ik baal er alleen van dat het management aldaar niet doet wat zo ook zouden moeten doen. Namelijk zorgen dat processen goed lopen en medewerkers en klanten de juiste en tijdige info krijgen.
vandaag is precies de datum van beeindiging extra mediabox. Bij nader inzien niet slim geweest deze mediabox te beeindigen tezamen met bestelling (7 sept) van Horizon. Volgens Upc zou dat niks te maken hebben gehad met horizon.tv probleem en het bestelling probleem.