• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon.tv blijft niet ingelogd op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
68
Als ik de Horizon.tv site op de PC gebruik en inlog werkt het prima.
Ik heb aangevinkt dat hij ingelogd moet blijven, maar dat doet hij dus niet.
Als ik het opnieuw opstart moet ik weer opnieuw inloggen.
Hij houdt de inlog gegevens dus niet vast.
Wat doe ik fout?
 
Als ik de Horizon.tv site op de PC gebruik en inlog werkt het prima.
Ik heb aangevinkt dat hij ingelogd moet blijven, maar dat doet hij dus niet.
Als ik het opnieuw opstart moet ik weer opnieuw inloggen.
Hij houdt de inlog gegevens dus niet vast.
Wat doe ik fout?

Er van uit gaande dat je met 'opnieuw opstart' je internet browser bedoelt: de meeste browser hebben privacy instellingen. In deze instellingen kun je aangeven wat er wel en niet bewaard moet blijven als je de browser afsluit.

Bij FireFox is er bij 'Opties', 'Privacy' een 'Geschiedenis wissen zodra Firefox sluit' keuze. Als die staat aangevinkt en bij de instellingen hiervan staat 'Actieve aanmeldingen' ook aangevinkt, dan zal je bij alle ingelogde pagina's uitgelogd worden.

Weet niet welke browser je gebruikt, bij de meeste browsers heb je gelijksoortige instellingen zoals bij FireFox. Via google is dan wel te vinden hoe het bij de door jouw gebruikte browser in te stellen is.
 
Er van uit gaande dat je met 'opnieuw opstart' je internet browser bedoelt: de meeste browser hebben privacy instellingen. In deze instellingen kun je aangeven wat er wel en niet bewaard moet blijven als je de browser afsluit.

Dat lijkt het niet te zijn.
Als ik IE 11 opstart opent hij automatisch o.a. facebook en 2 fora, waar de inlog wel gewoon aktief blijft.
 
Het lijkt erop dat er een cookie niet geaccepteerd of bewaard word, heb je als bij beveiliging-privacybeleid gekeken of alle cookies geaccepteerd worden?
 
Het lijkt erop dat er een cookie niet geaccepteerd of bewaard word, heb je als bij beveiliging-privacybeleid gekeken of alle cookies geaccepteerd worden?

Ook al sta ik cookies toe, dan nog moet ik na elke IE11 opstart weer inloggen.
 
Bij mij op IE 11 en Windows 8.1 doet die precies het zelfde.
De gegevens onthoud die niet ondanks het aanvinken.....alle fora
waar ik gebruik van maakt werkt het perfect en onthoud die de
inlog gegevens netjes. Zal misschien wel aan de website van Ziggo liggen.
Chrome gebruik ik niet meer, want ik wil niet teveel afhankelijk zijn van Google
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan