• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon TV – software-update H2 niet in juni

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Cas-Ziggo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cas-Ziggo

@ALL

In mei zijn jullie geïnformeerd over de software-update H2 voor Horizon TV. Deze update kan helaas niet plaatsvinden in juni, omdat we nog enkele technische onderdelen binnen deze software-update aan het verbeteren zijn. Dit duurt helaas wat langer dan we hadden gedacht waarvoor onze excuses.

Een nieuwe datum is op dit moment nog niet bekend. We informeren jullie zo snel mogelijk wanneer de software-update en de nieuwe afstandsbediening verzonden zullen worden.
 
Helaas :X

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BPTvQkaq9mg[/youtube]
 
Hahaha, zoals te verwachten! beloof dan aan mensen geen update!
En die ook nog cruciaal is voor horizon, en hoe gaan de mensen die niet op dit forum zitten op de hoogte gebracht
 
Ok, nu geef ik iedereen gelijk die eerder aangaf dat upc een pauper bedrijf is. Blijkbaar is het zo moeilijk voor bedrijven om zich aan een afspraak te houden. Paupers!
 
Wordt het niet eens tijd dat er een aantal hoge managers binnen de organisatie uit hun functie worden gezet, wat een wanbeleid weer.....

Altijd dingen beloven en niet nakomen.
Eerst de mogelijkheid om via een android tablet of telefoon te kunnen kijken (staat al maanden in de ijskast)
Nu dit weer (zal ook wel weer maanden in de ijskast gaan).

Als ik zoiets flik bij mijn baas heb ik toch iets uit te leggen (lees opstappen)

Ik denk dat ik binnenkort de boel opzeg en over ga op glasfiber. Alles ligt al in huis dus is overstappen zo gebeurd.
 
Veel beloven en weinig geven, doet de zotten in vreugde leven.

Je kunt normale mensen niet aan het lijntje houden door hun voortdurend iets te beloven en de belofte nooit daadwerkelijk in te lossen; uiteindelijk zullen alleen gekken je beloftes nog voor waar aannemen.
 
Mwah, paupers vind ik een tikkeltje te sterk uitgedrukt hoor ;)

We wachten slechts bijna drie jaar op een update voor de niet Horizon boxen en tot nu toe in geen velden of wegen te bekennen. Het halve forum alhier was vorig jaar gevraagd om te testen met die meuk maar de testers hebben ook nooit meer iets gehoord wanneer het nou eindelijk gaat gebeuren.

UPC heeft door de jaren heen een zeer slechte reputatie gekregen wat betreft beloftes/toezeggingen doen...
 
Zit al een tijdje de glasvezel aanbiedingen te bekijken, wordt steeds interessanter. Ze weten al bijna een jaar wat er allemaal mankeert aan het hele Horizon gebeuren, maar oplossingen ho maar. Begin dit nu een beetje beu te worden.
 
Met een beetje pech wordt het dus een jaar na dato. Eigenlijk wat UPC altijd heeft gedaan. Mijn bugfixlijst voor de Page/philips/cisco heeft bijna 3 jaar stof lopen vangen. Dit alles in de hoop dat men zich in die tijd bezig hield met de Horizon. 3 jaar ontwikkeling later is de Horizon nog steeds een bugmachine. Waar ik een beetje bang voor ben is dat de update zeker niet bugvrij zal zijn en we dan het er maar mee moeten doen, net als de oude boxen.

Maar eerlijk is eerlijk, Hij is traag, omslachtig, maar een compleet drama is het ook weer niet. Maar dit uitstel doet je wel weer fronsen. Hoeveel tijd heb je nodig? Zeker als je weet dat de betá testers pas heel recentelijk hun test mochten uitvoeren. (Na wat ik begreep/vermoed)

Beetje jammer weer. Deze maand is sowieso niet de beste UPC maand... Overal problemen en uitval en rare praktijken met abo's die aflopen en problemen met favorieten lijsten, C.I. problemen met SciFi HD en 13th Street HD. Jammer genoeg is er geen vrije markt en gezonde concurrentie, want dan had dit nooit op deze manier gebeurt en had dit ze waarschijnlijk vele klanten gekost. Niet dat het elders heel veel beter is, maar dan houden ze elkaar minimaal scherp.

Toch leuk dat ze helemaal een folder met de zekere datum hebben laten maken en uitgebracht met alle pracht en praal vol met beloftes en de nieuwe AB. Complete geld en goodwill verspilling dus. Kolder dus...
Daarnaast zegt men zonder blikken en blozen dat de nieuwe uitrol datum nog niet bekend is. Kan bij wijze van spreken wel December worden zo...?

Maar hé, geduld is een schone zaak. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan