A
adbentick
Aangezien de Horizon box nu zijn eigen interne router heeft wil ik mijn oude router (sitecom) gaan gebruiken om deze als bridge/repeater te gebruiken op zolder.
Zijn er speciale instellingen die ik op de hori.box zelf moet doen?
Waar kan ik het mac-adres van de hori router vinden zodat ik deze kan koppelen aan de oude router.
Verder welke specifieke instellingen MOET ik uit of aanzetten wil het signaal van de hori router kunnen doorzetten. Ik had al gelezen om hem op WDS te zetten en DCHP uit te zetten maar daarna loop ik vast.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Addy
Zijn er speciale instellingen die ik op de hori.box zelf moet doen?
Waar kan ik het mac-adres van de hori router vinden zodat ik deze kan koppelen aan de oude router.
Verder welke specifieke instellingen MOET ik uit of aanzetten wil het signaal van de hori router kunnen doorzetten. Ik had al gelezen om hem op WDS te zetten en DCHP uit te zetten maar daarna loop ik vast.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Addy