• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon rode led

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dulken
  • Startdatum Startdatum
D

dulken

Ik ben doof

Sinds afgelopen 2 april moest ik horizon box omruilen want de oude was ventilator stuk gegaan.
van 2 april tot nu merk ik ieder ochtend rode led van horizon Box. Als ik Horizon aan staat, staat er op scherm , Welcome daarna nog even geduld a.u.b, dan is wel normaal tv kijken. Die vind ik wel erg vervelend.
De oude Horizon box had er nooit rode led branden, alleen witte en blauwe led kleuren.
Hoe kan dat nou ?

groeten,

Pierre
 
Stand-by instellingen Horizon Mediabox

De stand-by instellingen past u als volgt aan:

  • ga in het hoofdmenu via 'Opties' naar 'Voorkeursinstellingen'.

Hier kunt u bijvoorbeeld instellen wanneer de mediabox automatisch op stand-by gaat. Ook kunt u instellen hoeveel stroom de mediabox verbruikt wanneer hij stand-by staat via de optie 'Energieverbruik in stand-by'.

De Horizon HD DVR Mediabox geeft met verschillende kleuren licht aan of hij actief is:
  • Blauw: de mediabox is aan.
  • Geel: de mediabox staat hoog in stand-by.
  • Rood: de mediabox staat in de eco-stand in stand-by.
  • Geen verlichting: de mediabox staat uit.

Om de Horizon Mediabox in stand-by te zetten, drukt u op de [aan/uit]-knop op de afstandsbediening.


Bron: https://www.upc.nl/klantenservice/uitleg/energie-instellingen/
 
Johnny,

Dank voor uw antwoord.

Wat is de beste optie van stand-by ?

groeten

Pierre
 
Als telefoon en internet via de Horizon box lopen zou ik geen "eco" stand gebruiken.
In dat geval zou ik een stand hoger kiezen, maar het hangt er vanaf wat jij wilt.

Wanneer het energiebeheer van de Horizon Mediabox staat ingesteld op 'eco', zal de mediabox volledig uitschakelen en werken telefonie en internet via de mediabox niet. Geplande opnames zullen wel opgenomen worden, de mediabox gaat hiervoor tijdelijk terug naar hoog stand-by. Tevens kan het opstarten langer duren omdat het ingebouwde modem eerst online moet komen en goed signaal moet krijgen. Om de mediabox sneller te laten opstarten uit stand-by, kunt u de energie-instellingen aanpassen en uw tv-signaal verbeteren.
 
Ik heb ingesteld op hoog.
Ik hoop dat het goed gaat en hartelijk dank voor een snelle antwoord,

groeten van Pierre
 
Het is inderdaad zo dat de horizon in de stand laag en midden moet initialiseren bij hoog hoeft dit niet en kun je direct kijken
 
Kijk even naar het stroomverbruik in de diverse energiestanden, daar zit behoorlijk verschil in. Misschien dat dit je keuze nog beïnvloedt.
 
Terug
Bovenaan