D
dulken
Ik ben doof
Sinds afgelopen 2 april moest ik horizon box omruilen want de oude was ventilator stuk gegaan.
van 2 april tot nu merk ik ieder ochtend rode led van horizon Box. Als ik Horizon aan staat, staat er op scherm , Welcome daarna nog even geduld a.u.b, dan is wel normaal tv kijken. Die vind ik wel erg vervelend.
De oude Horizon box had er nooit rode led branden, alleen witte en blauwe led kleuren.
Hoe kan dat nou ?
groeten,
Pierre
Sinds afgelopen 2 april moest ik horizon box omruilen want de oude was ventilator stuk gegaan.
van 2 april tot nu merk ik ieder ochtend rode led van horizon Box. Als ik Horizon aan staat, staat er op scherm , Welcome daarna nog even geduld a.u.b, dan is wel normaal tv kijken. Die vind ik wel erg vervelend.
De oude Horizon box had er nooit rode led branden, alleen witte en blauwe led kleuren.
Hoe kan dat nou ?
groeten,
Pierre