J
juryf
Voor iedereen die graag een Remote Logging server wilt gebruiken hierbij nog een kleine tip.
In de Web GUI van Horizon bij System, Log, Remote Logging wordt aangegeven dat Horizon wil schrijven naar Port 512 van de Log Server en dat je dit niet kan veranderen.
Deze informatie zette mij en waarschijnlijk jou ook op het verkeerde been. Toen ik mijn Syslog Server configureerde werkte het namelijk niet. De standaard poort voor Syslog is echter UDP/514 en niet 512 zoals Horizon aangeeft in de Web GUI.
Je moet dus je Syslog Server instellen op UDP/514 en dus niet op 512
In de Web GUI van Horizon bij System, Log, Remote Logging wordt aangegeven dat Horizon wil schrijven naar Port 512 van de Log Server en dat je dit niet kan veranderen.
Deze informatie zette mij en waarschijnlijk jou ook op het verkeerde been. Toen ik mijn Syslog Server configureerde werkte het namelijk niet. De standaard poort voor Syslog is echter UDP/514 en niet 512 zoals Horizon aangeeft in de Web GUI.
Je moet dus je Syslog Server instellen op UDP/514 en dus niet op 512
