• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon Remote App - wanneer?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Simon1980
  • Startdatum Startdatum
S

Simon1980

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar die horizon remote app blijft, het zou half september zijn. De horizon remoteapp is voor mij een grote reden geweest om horizon te nemen, lijkt me een zeer leuk speeltje zeker met een VPN. Kortom, belofte maakt schuld UPC. Die afstandsbediening van nu is wel erg onpraktisch zonder querty toetsenbord.
 
@Moderators

Werkt de het forum wel naar behoren?
Sommige vragen komen wekelijks weer terug terwijl het antwoord meerdere keren gegeven is.

(No offense..)
 
robgeerts zei:
@Moderators

Werkt de het forum wel naar behoren?
De meeste mensen gebruiken de zoekfunctie niet. Misschien iets voor nieuwe beginners in een push messages bij het eerste bericht?
 
robgeerts zei:
Sommige vragen komen wekelijks weer terug terwijl het antwoord meerdere keren gegeven is.
Ik lees het forum dagelijks door maar ben het antwoord op deze vraag nog niet tegengekomen. Heb het zelf een paar keer ter sprake gebracht maar zonder (duidelijk of eenduidig) antwoord. Het enige wat steeds terugkwam: onbekend (is natuurlijk ook een soort van een antwoord).

Of Rob moet me op iets kunnen wijzen dat ik gemist heb???
 
michieldejong zei:
Het enige wat steeds terugkwam: onbekend (is natuurlijk ook een soort van een antwoord).

Lijkt me duidelijk genoeg. Informatie komt vanzelf. Het zal echt niet sneller komen door vaker te vragen. Zo goed kennen we UPC toch wel?
 
Hoe langer het duurt hoe groter de kans dat we niet een nieuwe lading ergenissen erbij hebben. Of zegt dat eigenlijk ook niks ;D
 
Creative Solution zei:
Lijkt me duidelijk genoeg. Informatie komt vanzelf. Het zal echt niet sneller komen door vaker te vragen. Zo goed kennen we UPC toch wel?
Kan op zijn minst een jaar duren :(

Is iets anders dan het Zwitser leven gevoel :)
 
Natuurlijk wil je graag een duidelijk antwoord, maar zolang UPC geen definitieve datum noemt kunnen wij die ook niet noemen. Wij weten tenslotte niet meer als UPC, maar minder.
 
Johnny54 zei:
Natuurlijk wil je graag een duidelijk antwoord, maar zolang UPC geen definitieve datum noemt kunnen wij die ook niet noemen. Wij weten tenslotte niet meer als UPC, maar minder.
En als het aan UPC ligt... duurt het nog wel even

Of zo als wij UPC al een poos kennen.
 
Het (nietszeggende) 'toverwoord' van UPC is: "Binnenkort".
 
Terug
Bovenaan