S
Simon1980
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar die horizon remote app blijft, het zou half september zijn. De horizon remoteapp is voor mij een grote reden geweest om horizon te nemen, lijkt me een zeer leuk speeltje zeker met een VPN. Kortom, belofte maakt schuld UPC. Die afstandsbediening van nu is wel erg onpraktisch zonder querty toetsenbord.


