- Berichten
- 6.246
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Sinds een paar dagen blijft het beeld soms even hangen op b.v. RTL5. Ik dacht okee even geduld zal wel een storing zijn gaat vanzelf wel weer over. Nou nee dus. Sinds vandaag kan ik geen opgenomen programma's meer zien. Als ik in mijn media kijk staan er genoeg opnames en als ik er dan eentje wil kijken zegt hij doodleuk dat er geen opnames zijn
Ook hoor ik de box soms vreemde geluiden maken waarvan ik denk dat het de harde schijf is. Zou hij nu al kapot zijn?
Box ook al een paar keer van het stroom afgehaald maar mag niet baten. Haperend beeld blijft en ik kan nog steeds geen opnames bekijken
Signaal waardes zijn goed, en ik heb nog genoeg ruimte op de hd.
Ook hoor ik de box soms vreemde geluiden maken waarvan ik denk dat het de harde schijf is. Zou hij nu al kapot zijn?Box ook al een paar keer van het stroom afgehaald maar mag niet baten. Haperend beeld blijft en ik kan nog steeds geen opnames bekijken

Signaal waardes zijn goed, en ik heb nog genoeg ruimte op de hd.

