S
sanook
Zijn er al mensen die naar aanleiding van de nieuwe telefonie tarieven per 1 januari a.s. het Horizon abonnement hebben opgezegd ? En weet iemand of je door deze 'escape' ook terug kan naar een pakket zonder Horizon box (aanbieding van €49,50/mnd, eerste 6 maanden €24,50/mnd) ?


