• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon opnemen op afstand werkt niet?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Prof-It
  • Startdatum Startdatum
P

Prof-It

Wanneer mijn HB in stand-by staat (energieverbruik hoog) kan ik programma's op afstand niet opnemen. De ene x krijg ik de melding dat het niet is gelukt en de andere x staat hij te wachten op antwoord van de HB box. Gek genoeg gaat er dan de rode led branden en start deze opnieuw, dit resulteert niet in succesvolle opdracht voor opname. Als ik dan de vervolgens de HB aanzet komt de opdracht wel door?? Iemand bekend met dit probleem?

Grtx Ary
 
Moet zeggen via de site werkt het bij mij ook nooit.
Maar vanaf iPad/iPhone werkt het altijd wel. Geen idee waar het hem inzit.
 
Bij mij werkt het ook niet via internet, en dat vind ik best wel balen. Zeker met een gids die niet verder gaat dan 1 à 2 dagen ben je dus verplicht om alles pas 1 à 2 dagen van te voren terwijl je thuis bent in te stellen.
 
De laatste keer werkte het voor mij wel zelfs als het via de mediabox weigerde op te nemen (fout code 4040)
 
En nu werkt die k*t guide ook weer voor geen meter, wil ik (op het apparaat zelf) een opname instellen voor vanavond staat er weer 'Geen informatie beschikbaar' op SBS6, Net5 en Veronica. Langzaam aan begin ik behoorlijk de balen te krijgen van die Horizon !
 
Ik krijg, als ik wil programmeren via iPhone of iPad meldingen, dat opnemen niet mogelijk is omdat ik niet de beschikking heb over een digitale video recorder.
 
We hebben uw opdracht helaas niet kunnen uitvoeren, omdat er te weinig informatie is.
 
Horace zei:
We hebben uw opdracht helaas niet kunnen uitvoeren, omdat er te weinig informatie is.

Die melding kreeg ik ook een paar keer, iemand enig idee hoe/wat ?
 
Hier hetzelfde verhaal drama !

UPC medewerker heeft ook geen oplossing behalve resetten en dat helpt niet of maar even.

:'( :'( >:(
 
Terug
Bovenaan