P
Prof-It
Wanneer mijn HB in stand-by staat (energieverbruik hoog) kan ik programma's op afstand niet opnemen. De ene x krijg ik de melding dat het niet is gelukt en de andere x staat hij te wachten op antwoord van de HB box. Gek genoeg gaat er dan de rode led branden en start deze opnieuw, dit resulteert niet in succesvolle opdracht voor opname. Als ik dan de vervolgens de HB aanzet komt de opdracht wel door?? Iemand bekend met dit probleem?
Grtx Ary
Grtx Ary
