W
WhiteLotus
Vandaag langs geweest in de upc winkel hier in Almere. Daar kreeg ik dus te horen dat je die horizon alleen kunt meenemen als je een nieuwe klant bent.
Dus goed nieuws als je nog niet bij upc zit maar slecht nieuws als je een "oudje" bent. Anderzijds betekent misschien ook dat er nog horizon boxen zijn en ze zijn dus nog niet door hun voorraad heen.
Ben je bestaande klant moet je een week wachten, dit volgens een m.i. optimistische verkoper.
Dus goed nieuws als je nog niet bij upc zit maar slecht nieuws als je een "oudje" bent. Anderzijds betekent misschien ook dat er nog horizon boxen zijn en ze zijn dus nog niet door hun voorraad heen.
Ben je bestaande klant moet je een week wachten, dit volgens een m.i. optimistische verkoper.
