• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon op voorraad in de winkel mits nieuwe klant

  • Onderwerp starter Onderwerp starter WhiteLotus
  • Startdatum Startdatum
W

WhiteLotus

Vandaag langs geweest in de upc winkel hier in Almere. Daar kreeg ik dus te horen dat je die horizon alleen kunt meenemen als je een nieuwe klant bent.

Dus goed nieuws als je nog niet bij upc zit maar slecht nieuws als je een "oudje" bent. Anderzijds betekent misschien ook dat er nog horizon boxen zijn en ze zijn dus nog niet door hun voorraad heen.

Ben je bestaande klant moet je een week wachten, dit volgens een m.i. optimistische verkoper.
 
Er zullen altijd uitzonderingen gemaakt worden, dat is net zoals je een defecte mediabox hebt. In de algemene zin mag dit niet via de winkels omgewisseld worden, toch hoor je verhalen dat dit wel gebeurd.

Aan de andere kant, is het misschien ook niet verstandig om even paar maandjes te wachten nog met de aanschaf van de Horizon, vooral mbt tot de HDCP problemen o.a.. Zou beetje vervelend zijn om nog meer negatieve mensen op het forum er bij krijgen terwijl je weet dat er nog wat problemen zijn ;)
 
Terug
Bovenaan