R
REG_2013
Ik kijk nu al even via de horizon.tv met mijn laptop en ik heb hier ook HD zenders in het overzicht.
Nu zie ik geen verschil via de website, maar op mijn tv wel.
Waarom is HD via horizon.tv geen HD?
Nu zie ik geen verschil via de website, maar op mijn tv wel.
Waarom is HD via horizon.tv geen HD?