- Berichten
- 951
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb vandaag een iPad 3 gekocht zodat ik lekker online tv kan kijken met horizon app.
Ik zat vanavond SBS6 te kijken maakt loopt telkens waarna ik steeds de app opnieuw moet open en het kanaal moeten aanklikken.
Heeft iemand meer dit probleem?
Hoe kan dit en wat ik hieraan doen?
Ik zat vanavond SBS6 te kijken maakt loopt telkens waarna ik steeds de app opnieuw moet open en het kanaal moeten aanklikken.

Heeft iemand meer dit probleem?
Hoe kan dit en wat ik hieraan doen?