• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon -Nu (nog) niet.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bb
  • Startdatum Startdatum
B

bb

beste allemaal,

wat een problemen met die horizon , wat voelen wij ons hier een gelukkig mens, dat wij hier niet in mee zijn gegaan in die gekte, heb dit zo eens op de achtergrond mee gelezen.
laat mij niet zo gauw ergens mee lokken met een film 1 of een korting. voor je weet zijn die maanden voorbij en dan zit je eventueel nog met dingen wat niet naar behoren werkt, en dan de zenders, ook maar afwachten.

wens jullie sterke toe.
 
Re: Horizon.

bb zei:
laat mij niet zo gauw ergens mee lokken met een film 1 of een korting. voor je weet zijn die maanden voorbij en dan zit je eventueel nog met dingen wat niet naar behoren werkt, en dan de zenders, ook maar afwachten.

Als je je laat lokken met Film1 om Horizon te nemen, dan ben je inderdaad beetje fout bezig :).
 
Re: Horizon.

Maar gelukkig kan/kon je Film1 ook bij een normaal abonnement krijgen voor 6 maanden ;)
 
Re: Horizon.

Nou lees eens alles door wat de mensen er voor doen, 6 maanden korting op je abonnement, film 1. en dan maar afwachten wat je daarna voor zenders krijg.. allemaal wat je hier lees hebben op een of andere manier problemen met de horizon.
 
Re: Horizon.

bb zei:
Nou lees eens alles door wat de mensen er voor doen, 6 maanden korting op je abonnement, film 1. en dan maar afwachten wat je daarna voor zenders krijg.. allemaal wat je hier lees hebben op een of andere manier problemen met de horizon.

Tikkie ongenuanceerd, er zijn afgelopen weken ongeveer 25.000 boxen uitgeleverd, en op dit forum lees je alleen over de problemen die mensen ervaren, want mensen die geen problemen hebben zullen hier niet zo snel verschijnen.

Ik kan je verzekeren dat het veel vaker goed gaat dan fout gaat, daar komt bij dat je als early adapter nu eenmaal weet dat nog niet alle kinderziektes er uit zijn.

En mijn horizon draait vanaf de installatie als een zonnetje, en het beeld is nóg beter dan het al was.

En Film 1, ik kijk er niet naar en zal dat ook niet gaan doen, ben nl geen film liefhebber.
 
Re: Horizon.

bb zei:
Nou lees eens alles door wat de mensen er voor doen, 6 maanden korting op je abonnement, film 1. en dan maar afwachten wat je daarna voor zenders krijg.. allemaal wat je hier lees hebben op een of andere manier problemen met de horizon.
Reden dat ik er aan begonnen is heeft niks met de kortingen te maken. Het zag er allemaal goed uit en zou beter werken dan de oude boxen. De voornaamste reden was het opnemen van meerdere programma's.

Normaal ben ik altijd zo iemand die de kat uit de boom kijkt en eerst ervaringen leest. Had ik dat nu ook maar eerst gedaan, dan was ik er (voorlopig nog) niet aan begonnen.
 
Re: Horizon.

hatolex zei:
Tikkie ongenuanceerd, er zijn afgelopen weken ongeveer 25.000 boxen uitgeleverd, en op dit forum lees je alleen over de problemen die mensen ervaren, want mensen die geen problemen hebben zullen hier niet zo snel verschijnen.

Tikkie naief... ;)
Een groot deel van die 25.000 mensen weten helemaal niet van het bestaan van dit forum af en zullen hier dus hun verhaal niet doen maar de helpdesk bellen...
 
Re: Horizon.

Stargazer zei:
Tikkie naief... ;)
Een groot deel van die 25.000 mensen weten helemaal niet van het bestaan van dit forum af en zullen hier dus hun verhaal niet doen maar de helpdesk bellen...

Wacht even, ik weet het ook niet maar ik vel ook geen algemeen oordeel zoals de TS. Ik zeg alleen dat je dat uit de reacties hier niet kunt opmaken. En mensen die hier reageren met problemen zullen ongetwijfeld ook met de HD bellen. Je kan pas een oordeel vellen als je percentages weet, en die weten we niet. :)
 
Re: Horizon.

hatolex zei:
Je kan pas een oordeel vellen als je percentages weet, en die weten we niet. :)

Maar dat doe je wel als je zegt 'Ik kan je verzekeren dat het veel vaker goed gaat dan fout gaat'.
Dat klint als een percentage, 'veel vaker goed dan fout' indiceert een groot aantal 'goed'

Maar goed, ik begrijp wel wat je wil zeggen.
Ik feliciteer je overigens met je Horizon die als een zonnetje draait, dat betekent dus dat jij van die véle bugs dus helemaal geen last hebt.
Bofkont... ;)
 
Re: Horizon.

Al die troubles lezende, alsmede dit bericht houd ik sowieso voorlopig de boot af.
Maar afgezien daarvan, mijn vraag is of Horizon naast het indrukwekkende aantal televisiekanalen nog meer verbeteringen biedt m.b.t. internet. De indruk die ik er van krijg is dat het enkel voor internet volstrekt zinloos zou zijn. Ik zit persoonlijk nl. helemaal niet te springen om zoveel televisie en mijn vrouw ook niet.
Het enige is dat naar verluidt in de toekomst alleen Horizon-modems worden verstrekt, maar dat is dan voor dan, voorlopig werkt hier al heel veel jaren alles vlekkeloos, dus blijf zitten waar je zit!
 
Terug
Bovenaan