B
bb
beste allemaal,
wat een problemen met die horizon , wat voelen wij ons hier een gelukkig mens, dat wij hier niet in mee zijn gegaan in die gekte, heb dit zo eens op de achtergrond mee gelezen.
laat mij niet zo gauw ergens mee lokken met een film 1 of een korting. voor je weet zijn die maanden voorbij en dan zit je eventueel nog met dingen wat niet naar behoren werkt, en dan de zenders, ook maar afwachten.
wens jullie sterke toe.
wat een problemen met die horizon , wat voelen wij ons hier een gelukkig mens, dat wij hier niet in mee zijn gegaan in die gekte, heb dit zo eens op de achtergrond mee gelezen.
laat mij niet zo gauw ergens mee lokken met een film 1 of een korting. voor je weet zijn die maanden voorbij en dan zit je eventueel nog met dingen wat niet naar behoren werkt, en dan de zenders, ook maar afwachten.
wens jullie sterke toe.
.