D
Donnerd
Vanochtend vroeg wilde ik TV kijken, maar dat ging niet i.v.m. opnieuw de dagelijkse vastloper, dus ik Horizon herstarten en dacht daarmee wel klaar te zijn tot ik opmerkte dat de klok en de TV gids maar NIET werden ingeladen.
Opnieuw herstarten hielp niet... dus ik dacht; 'even opnieuw' installeren dan maar en sinds dien krijg ik code 1002 met de melding dat de installatie niet afgerond kan worden.
Maar heb gewoon voldoende TV signaal omdat ik via de coax kabel gewoon NPO1HD kan ontvangen en alle andere gratis zenders.
Is het dus Horizon die defect is geraakt of kan er toch iets meer aan de hand zijn?
Opnieuw herstarten hielp niet... dus ik dacht; 'even opnieuw' installeren dan maar en sinds dien krijg ik code 1002 met de melding dat de installatie niet afgerond kan worden.
Maar heb gewoon voldoende TV signaal omdat ik via de coax kabel gewoon NPO1HD kan ontvangen en alle andere gratis zenders.
Is het dus Horizon die defect is geraakt of kan er toch iets meer aan de hand zijn?