• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon naar de maan?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Vanochtend vroeg wilde ik TV kijken, maar dat ging niet i.v.m. opnieuw de dagelijkse vastloper, dus ik Horizon herstarten en dacht daarmee wel klaar te zijn tot ik opmerkte dat de klok en de TV gids maar NIET werden ingeladen.
Opnieuw herstarten hielp niet... dus ik dacht; 'even opnieuw' installeren dan maar en sinds dien krijg ik code 1002 met de melding dat de installatie niet afgerond kan worden.
Maar heb gewoon voldoende TV signaal omdat ik via de coax kabel gewoon NPO1HD kan ontvangen en alle andere gratis zenders.
Is het dus Horizon die defect is geraakt of kan er toch iets meer aan de hand zijn?
 
code 1002 betekent dat de horizon geen verbinding heeft met het UPC netwerk. Box uitzetten en even de coaxkabel en wandcontactdoos nakijken of alles nog goed zit. daarna box weer aanzetten. Werkt het dan nog niet, dan bellen met 1200 of 09001580. Vooral je wandcontactdoos goed nakijken dus kapje eraf halen en kijken of de coax goed vastzit. Buurvrouw had gisteravond geen beeld meer en kreeg ook die code. Schroefje in wandcontactdoos zat ietwat los en aangedraaid. Horizon startte weer gewoon op. Volgens een kennis kan dat komen door de update die momenteel wordt uitgevoerd voor de horizon, die misschien gevoeliger is voor slechte verbindingen. Succes
Jos
 
Er speelde vannochtend een storing op de digitale TV.
ik heb gehoord dat dit opgelost moet zijn.
met je Horizon zou dus niks aan de hand moeten zijn
 
Terug
Bovenaan