M
mkrve
Ik heb nu +/- twee maanden Horizon in huis.
Ik moet zeggen dat ik er geen grote problemen mee gehad heb.
en alles redelijk naar behoren werkt.
Nou heb ik nog een tweede (oude) mediabox in de slaapkamer staan.
En hoe langer hoe meer verlang ik terug naar mijn oude media box.
Het zappen ging veel lekkerder.
De lijst met opgenomen programma's werkte fijner.
Zien welk programma nu en straks bezig is op alle kanalen.
etc.
allemaal opties die ik erg veel gebruikte en nu mis, of langzaam vind werken.
Zijn er al mensen met ervaring in het terugdraaien van een Horizon abonnement na de standaard retour periode??
Martin
Ik moet zeggen dat ik er geen grote problemen mee gehad heb.
en alles redelijk naar behoren werkt.
Nou heb ik nog een tweede (oude) mediabox in de slaapkamer staan.
En hoe langer hoe meer verlang ik terug naar mijn oude media box.
Het zappen ging veel lekkerder.
De lijst met opgenomen programma's werkte fijner.
Zien welk programma nu en straks bezig is op alle kanalen.
etc.
allemaal opties die ik erg veel gebruikte en nu mis, of langzaam vind werken.
Zijn er al mensen met ervaring in het terugdraaien van een Horizon abonnement na de standaard retour periode??
Martin
