• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon na 2 maanden retour?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mkrve
  • Startdatum Startdatum
M

mkrve

Ik heb nu +/- twee maanden Horizon in huis.
Ik moet zeggen dat ik er geen grote problemen mee gehad heb.
en alles redelijk naar behoren werkt.

Nou heb ik nog een tweede (oude) mediabox in de slaapkamer staan.
En hoe langer hoe meer verlang ik terug naar mijn oude media box.

Het zappen ging veel lekkerder.
De lijst met opgenomen programma's werkte fijner.
Zien welk programma nu en straks bezig is op alle kanalen.
etc.
allemaal opties die ik erg veel gebruikte en nu mis, of langzaam vind werken.

Zijn er al mensen met ervaring in het terugdraaien van een Horizon abonnement na de standaard retour periode??

Martin
 
Ik vraag me af of je dat nog gaat lukken.
Ten eerste is er na 2 maanden natuurlijk allang geen sprake meer van wettelijke termijn, dus zou het een nieuw abonnement moeten worden.
En er bestaan geen abbonementen meer met DVR buiten de Horizon.
Dus áls je al voor het eind van je contract van de Horizon af zou kunnen, dan wordt het waarschijnlijk een mediabox zonder DVR.
 
Geef UPC het voordeel van de twijfel. Je Cisco of Philips box is een uitge-engineerde mediabox waar veel ervaring in zit maar is waarschijnlijk ook begonnen met dezelfde problemen als de HB. Het project staat nog in de kinderschoenen, maar ik denk dat het een mooi apparaat is voor de toekomst. Nog een paar goede FW updates en ik denk dat het dan al een stuk verbeterd is. Incl een aantal feature request die hier op het forum geplaatst worden.
 
Nou gisteren even met UPC aan de lijn gezeten.
Voor de verandering had ik vrij snel iemand aan de lijn, en na 1 x doorverbonden te zijn, ook nog eens een hele vriendelijke dame met verstand van zake :)

Het is eventueel wel mogelijk om je Horizon box te retourneren. Je zou dan bijv. weer een nieuw contract aan kunnen gaan, met een nieuwe box. Alhoewel dit niet echt standaard is en je dus wel een medewerker moet treffen die dit wil regelen.

Het grote nadeel is inderdaad dat ze de oude boxen met DVR niet meer uitleveren. De terug gestuurde boxen gebruiken ze alleen nog maar voor storingen van bestaande boxen.

Ik denk dat ik Horizon dan nog maar het voordeel van de twijfel gun inderdaad.
Ik hoop dat ze snel met een remote control app uitkomen. dat zou al veel ergernis schelen.
 
Ik heb ergens gelezen dat de Android app van Horizon TV in januari uitgebracht wordt.
 
Whoehaaaa, ik heb al ergens op dit forum geschreven dat dit januari 2014 wordt.
Zullen we samen delen ?
Dus juli 2013.
 
Ik heb van de week een mail gehad met tarief wijzigingen voor telefonie, dan kan je zo wie zo je abonnement opzeggen als je echt wilt
 
Opzeggen is het probleem ook niet, denk ik.
Je kunt alleen geen ander abbo met een DVR meer afsluiten, omdat er voor een abbo met DVR alleen nog Horizon beschikbaar is.
 
Ik heb op slaapkamer nog oude dvr kastje. Ik zie nu op de factuur dat ik daar ineens bijna 10 euro p.mnd voor betaal ipv 2,50 euro >:(
Ze zijn dat kastje wel heel erg aan het ontmoedigen..
 
Terug
Bovenaan