S
shaammda
Ik kreeg onderstaande reactie van UPC op de vraag of ik moet betalen als blijkt dat de monteur (komt volgende week) voor een goed signaal een versterker moet installeren naar horizonbox in de woonkamer (hoofdtv). Wat is jullie ervaring, moesten jullie ook betalen voor evt kosten:
Bij het installeren van de apparatuur bent u als klant zelf verantwoordelijk voor de binnenhuisbekabeling. Mocht er een versterker nodig zijn, dan brengt UPC de kosten hiervoor bij u in rekening. Aangezien u op dit moment een goed signaal ontvangt, ga ik er vanuit dat deze versterker niet nodig zal zijn. Mocht dit wel het geval zijn dan kan ik deze kosten helaas niet vergoeden.