M
M0nstrr
ik heb een sitecom 450N omdat ik een cisco modem krijg waarop ik deze als router wil plaatsen.
Nu is alles van mn Thomson modem naar mijn Horizon verplaatst zodat ik mijn thomson modem kan omruilen voor een cisco.
Nu is mijn wifi ergzwak op de horizon.
Hierdoor heb ik alvast de sitecom er achter geplaatst als acces point om een sterker wifi kanaal te krijgen.
Nu krijg ik hierdoor een DNS probleem.
Hoe kan ik dit oplossen?
Nu is alles van mn Thomson modem naar mijn Horizon verplaatst zodat ik mijn thomson modem kan omruilen voor een cisco.
Nu is mijn wifi ergzwak op de horizon.
Hierdoor heb ik alvast de sitecom er achter geplaatst als acces point om een sterker wifi kanaal te krijgen.
Nu krijg ik hierdoor een DNS probleem.
Hoe kan ik dit oplossen?