• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon met sitecom als accespoint dns probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter M0nstrr
  • Startdatum Startdatum
M

M0nstrr

ik heb een sitecom 450N omdat ik een cisco modem krijg waarop ik deze als router wil plaatsen.
Nu is alles van mn Thomson modem naar mijn Horizon verplaatst zodat ik mijn thomson modem kan omruilen voor een cisco.
Nu is mijn wifi ergzwak op de horizon.
Hierdoor heb ik alvast de sitecom er achter geplaatst als acces point om een sterker wifi kanaal te krijgen.
Nu krijg ik hierdoor een DNS probleem.

Hoe kan ik dit oplossen?
 
- koppel de sitecom los van de Horizon.
- Koppel je latop/pc aan de sitecom
- open de admin pagina (zie handleiding sitecom)
- geef de sitecom een ip adres (bv 192.168.192.3)
- Schakel de DHCP functie UIT op de Sitecom
- herstart de Sitecom
- Koppel de Sitecom weer aan de Horizon middels een van de 4 LAN poorten (dus NIET die ene WAN poort!)
 
Bedankt voor je reactie.
Was even puzzelen maar het werkt nu!
 
https://ziggoforum.nl/topics/47223/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan