M
MrD
Hallo allemaal,
Sinds ik weer een modem gebruik, kan ik geen verbinding meer maken tussen de horizon en twonky PC/iPad
Hoe kan ik dit instellen zodat ik weer films kan streame-n? Kan het maar niet vinden in de instellingen
Iemand
Sinds ik weer een modem gebruik, kan ik geen verbinding meer maken tussen de horizon en twonky PC/iPad
Hoe kan ik dit instellen zodat ik weer films kan streame-n? Kan het maar niet vinden in de instellingen

Iemand
maar opgelost... Deze bug zal keer op keer de kop opsteken. Dus jij zal steeds die kabel eruit moeten halen. De enige Workaround is de genoemde methode FrancWest.