• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon met los modem - krijg Twonky niet werkend.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MrD
  • Startdatum Startdatum
M

MrD

Hallo allemaal,

Sinds ik weer een modem gebruik, kan ik geen verbinding meer maken tussen de horizon en twonky PC/iPad

Hoe kan ik dit instellen zodat ik weer films kan streame-n? Kan het maar niet vinden in de instellingen :-\

Iemand ???

question-mark-6.jpg
 
Ik ga ervan uit dat je een UTP kabel hebt van je modem naar de HB.

Heb je gekozen voor de optie Bestaand Netwerk? Er is een bekende bug hiermee dat het netwerk na verloop van tijd uitvalt, onder Status Thuisnetwerk staat dan "Verbindingsconflict". Tijdelijk op te lossen door de UTP kabel uit je HB te halen en weer terug te stoppen.

Permanent op te lossen met de methode FrancWest:
https://ziggoforum.nl/topics/46808/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
michieldejong zei:
Ik ga ervan uit dat je een UTP kabel hebt van je modem naar de HB.

Heb je gekozen voor de optie Bestaand Netwerk? Er is een bekende bug hiermee dat het netwerk na verloop van tijd uitvalt, onder Status Thuisnetwerk staat dan "Verbindingsconflict". Tijdelijk op te lossen door de UTP kabel uit je HB te halen en weer terug te stoppen.

Permanent op te lossen met de methode FrancWest:
https://ziggoforum.nl/topics/46808/

Het is opgelost, inderdaad ik moest alleen de UTP kabel uit de HB te halen... Bedankt! 8) 8)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan :) maar opgelost... Deze bug zal keer op keer de kop opsteken. Dus jij zal steeds die kabel eruit moeten halen. De enige Workaround is de genoemde methode FrancWest.
 
Terug
Bovenaan