W
wdb
ik heb een vraag, ik heb sinds vorige week horizon met 150 mb internet die van 69 euro dus.
Een medewerker vertelde mij toen ik belde met een vraag dat ik beter internet en telefoon via de meterkast kan doen en dan mijn eigen sitecom router gebruiken, ik kreeg dan een modem genaamd technicolor.
Nu krijg ik geen 150 mb ik kom maar tot 45 mb de helpdesk zegt dat je nooit 150 kan halen met die modem.
Is het dan wel te halen via de horizon? Ik probeerde dat maar ik krijg via de horizon helemaal geen signaal ik snap het even niet meer.
Een medewerker vertelde mij toen ik belde met een vraag dat ik beter internet en telefoon via de meterkast kan doen en dan mijn eigen sitecom router gebruiken, ik kreeg dan een modem genaamd technicolor.
Nu krijg ik geen 150 mb ik kom maar tot 45 mb de helpdesk zegt dat je nooit 150 kan halen met die modem.
Is het dan wel te halen via de horizon? Ik probeerde dat maar ik krijg via de horizon helemaal geen signaal ik snap het even niet meer.