- Berichten
- 15
Gisteren mijn nieuwe Horizonbox ontvangen. Vanavond aangesloten. Installatie verliep prima. Vervolgens twee programma's ingesteld en het derde aan het kijken. Toen ging het mis. Ned. 1 bleef hangen. Dus ik dacht uitschakelen maar........... Maar nu krijg ik de mediabox met geen mogelijkheid aan. Moet wel zeggen dat ik de stroom er nog niet afgehaald heb. Want ja als ik dat doe stopt ook de opname van de twee programma's. Iemand een oplossing?