• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon mediabox gaat niet meer aan

Berichten
15
Gisteren mijn nieuwe Horizonbox ontvangen. Vanavond aangesloten. Installatie verliep prima. Vervolgens twee programma's ingesteld en het derde aan het kijken. Toen ging het mis. Ned. 1 bleef hangen. Dus ik dacht uitschakelen maar........... Maar nu krijg ik de mediabox met geen mogelijkheid aan. Moet wel zeggen dat ik de stroom er nog niet afgehaald heb. Want ja als ik dat doe stopt ook de opname van de twee programma's. Iemand een oplossing?
 
Neemt de HB dan nu op? Weet je zeker dat die opnames nu lukken? Straks wacht je de hele avond en kom je er alsnog achter dat er niets opgenomen is. Ik zou gewoon de HB gewoon van het stroom halen, is niet anders.
 
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Symbooltje REC brandt wel. De opname is rond 2200 uur afgelopen. Dus ik denk dat ik nog wel even wacht.
Weer jij of dit een bekend probleem is. Of is het gewoon pech.
 
Pech hebben, maar tot 22 uur zou ik ook nog even wachten. 22 uur geweest, even van stroom halen en weer volledig op laten starten.
 
Gewacht tot het REC lampje uitging. Stroom eraf. HB opnieuw opgestart. Alles lijkt oké. En heeft ook opgenomen. Laten we hopen dat het hierbij blijft.
 
Terug
Bovenaan