• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon mediabox en airport express

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ivovictoria
  • Startdatum Startdatum
I

ivovictoria

Hallo,
Ik probeer mijn airport express te configureren voor het nieuwe wifi netwerk van mijn horizon mediabox. Volgens handleiding aangesloten met ethernetkabel in de LAN aansluiting van de mediabox en ingeplugd. Herhaalde pogingen. Maar hij blijft steken op flikkerend oranje signaal en is niet vindbaar voor de Airport Express software op mijn mac.

Een bekend probleem? Suggesties?
Alvast dank en groet!
 
Ondertussen heb ik dit probleem opgelost door mijn airport express te resetten naar fabrieksinstellingen.
 
Terug
Bovenaan