I
ivovictoria
Hallo,
Ik probeer mijn airport express te configureren voor het nieuwe wifi netwerk van mijn horizon mediabox. Volgens handleiding aangesloten met ethernetkabel in de LAN aansluiting van de mediabox en ingeplugd. Herhaalde pogingen. Maar hij blijft steken op flikkerend oranje signaal en is niet vindbaar voor de Airport Express software op mijn mac.
Een bekend probleem? Suggesties?
Alvast dank en groet!
Ik probeer mijn airport express te configureren voor het nieuwe wifi netwerk van mijn horizon mediabox. Volgens handleiding aangesloten met ethernetkabel in de LAN aansluiting van de mediabox en ingeplugd. Herhaalde pogingen. Maar hij blijft steken op flikkerend oranje signaal en is niet vindbaar voor de Airport Express software op mijn mac.
Een bekend probleem? Suggesties?
Alvast dank en groet!