• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon - klacht word niet behandeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter enjoi87
  • Startdatum Startdatum
E

enjoi87

Een tijdje geleden ben ik overgestapt naar UPC Horizon. Dit omdat ik hier grote verwachtingen van had.
Bleek alleen ''weer'' teleurgesteld te worden.

Ik heb mijn pakket vrij snel ontvangen, mooi apparaat, alles duidelijk beschreven hoe het aangesloten moest worden etc. Problemen begonnen al vrij snel. Apparaat was / is tergend langzaam. Beeld was niet goed, vaak storing en sommige zenders deden het niet. Na 2 weken was het probleem opgelost. Dit door heel veel te bellen met UPC.

Na 1 week begonnen er weer nieuwe problemen. Apparaat loopt vaak vast, on demand doet het niet en mijn internet werkt niet / slecht. Download snelheid is 5MB en upload 18MB?! Heb een pakket voor 100MB down / 10MB up.

Gister UPC gebeld en de klachten voorgelegd. Deze raadde een monteur aan. Afspraak gemaakt voor vrijdagavond. Vandaag kreeg ik een sms dat er een probleem was met UPC en hierdoor mijn afspraak was afgezegd. Zelfs een mail ontvangen waarin staat dat we dit samen zijn overeengekomen??? Ik heb niemand aan de telefoon gehad om dit te overleggen.

Gelijk weer UPC gebeld met de eis dat dit probleem vandaag nog opgelost word. Helaas werd ik over en weer gestuurd bij UPC. Al met al 40 minuten aan de telefoon gezeten zonder enige oplossing of tegemoetkoming van UPC. Ze kunnen gewoon niks voor me doen. Moet gewoon wachten op de update. Hiermee moet alles verholpen zijn... Ook kan ik mijn abonnement niet opzeggen. Terwijl ze een niet werkend iets afleveren waar ik wel voor moet betalen.

Ik hoop via deze weg eindelijk verder te komen. Graag wil ik een oplossing voor dit probleem...

Alvast bedankt
 
het spijt dat ik t moet zeggen... maar welkom bij horizon.

Al moet ik zeggen dat die update wel een hoop goed maakt, zijn er nog veel (te veel) zaken die niet goed werken. Voor nu, afwachten ben ik bang. Mits je signaal sterkte goed is en je goede bekabeling gebruikt komt zon monteur toch voor lucht.

Die jongens gaan over het algemeen binnen 10 minuten van heel zelfverzekerd naar ik weet het niet, en delen dan mede dat er een andere monteur moet komen...
 
@anjoi,
bekend verhaal, maar vul even ons feedback formulier in, dan gaan we aan de slag
www.coax.nl en https://www.coax.nl/feedback/index.php
zo wie zo , een compensatie regeling als ik je zo lees.
 
Ronhaar zei:
@anjoi,
bekend verhaal, maar vul even ons feedback formulier in, dan gaan we aan de slag
www.coax.nl en https://www.coax.nl/feedback/index.php
zo wie zo , een compensatie regeling als ik je zo lees.

Bedankt voor het contact opnemen met UPC. Klacht is in behandeling genomen, krijg een goede vergoeding, en alles gaat gemaakt worden.
 
Terug
Bovenaan