E
enjoi87
Een tijdje geleden ben ik overgestapt naar UPC Horizon. Dit omdat ik hier grote verwachtingen van had.
Bleek alleen ''weer'' teleurgesteld te worden.
Ik heb mijn pakket vrij snel ontvangen, mooi apparaat, alles duidelijk beschreven hoe het aangesloten moest worden etc. Problemen begonnen al vrij snel. Apparaat was / is tergend langzaam. Beeld was niet goed, vaak storing en sommige zenders deden het niet. Na 2 weken was het probleem opgelost. Dit door heel veel te bellen met UPC.
Na 1 week begonnen er weer nieuwe problemen. Apparaat loopt vaak vast, on demand doet het niet en mijn internet werkt niet / slecht. Download snelheid is 5MB en upload 18MB?! Heb een pakket voor 100MB down / 10MB up.
Gister UPC gebeld en de klachten voorgelegd. Deze raadde een monteur aan. Afspraak gemaakt voor vrijdagavond. Vandaag kreeg ik een sms dat er een probleem was met UPC en hierdoor mijn afspraak was afgezegd. Zelfs een mail ontvangen waarin staat dat we dit samen zijn overeengekomen
Ik heb niemand aan de telefoon gehad om dit te overleggen.
Gelijk weer UPC gebeld met de eis dat dit probleem vandaag nog opgelost word. Helaas werd ik over en weer gestuurd bij UPC. Al met al 40 minuten aan de telefoon gezeten zonder enige oplossing of tegemoetkoming van UPC. Ze kunnen gewoon niks voor me doen. Moet gewoon wachten op de update. Hiermee moet alles verholpen zijn... Ook kan ik mijn abonnement niet opzeggen. Terwijl ze een niet werkend iets afleveren waar ik wel voor moet betalen.
Ik hoop via deze weg eindelijk verder te komen. Graag wil ik een oplossing voor dit probleem...
Alvast bedankt
Bleek alleen ''weer'' teleurgesteld te worden.
Ik heb mijn pakket vrij snel ontvangen, mooi apparaat, alles duidelijk beschreven hoe het aangesloten moest worden etc. Problemen begonnen al vrij snel. Apparaat was / is tergend langzaam. Beeld was niet goed, vaak storing en sommige zenders deden het niet. Na 2 weken was het probleem opgelost. Dit door heel veel te bellen met UPC.
Na 1 week begonnen er weer nieuwe problemen. Apparaat loopt vaak vast, on demand doet het niet en mijn internet werkt niet / slecht. Download snelheid is 5MB en upload 18MB?! Heb een pakket voor 100MB down / 10MB up.
Gister UPC gebeld en de klachten voorgelegd. Deze raadde een monteur aan. Afspraak gemaakt voor vrijdagavond. Vandaag kreeg ik een sms dat er een probleem was met UPC en hierdoor mijn afspraak was afgezegd. Zelfs een mail ontvangen waarin staat dat we dit samen zijn overeengekomen
Ik heb niemand aan de telefoon gehad om dit te overleggen.Gelijk weer UPC gebeld met de eis dat dit probleem vandaag nog opgelost word. Helaas werd ik over en weer gestuurd bij UPC. Al met al 40 minuten aan de telefoon gezeten zonder enige oplossing of tegemoetkoming van UPC. Ze kunnen gewoon niks voor me doen. Moet gewoon wachten op de update. Hiermee moet alles verholpen zijn... Ook kan ik mijn abonnement niet opzeggen. Terwijl ze een niet werkend iets afleveren waar ik wel voor moet betalen.
Ik hoop via deze weg eindelijk verder te komen. Graag wil ik een oplossing voor dit probleem...
Alvast bedankt