• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon iphone App vreet interne opslag

  • Onderwerp starter Onderwerp starter robertchr15
  • Startdatum Startdatum
R

robertchr15

Het is me opgevallen dat bij frequent gebruik van de Horizon-app er veel ruimte van je interne opslag van je IPhone opgeslokt wordt door "documenten/gegevens" (zie instellingen/algemeen/beheer opslag). Tot mijn verbazing was de totale ruimte die de app inneemt gegroeid tot 2.4 gig!!!! Wie herkent dit en wat kun je er aan doen? Heb nu de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat lijkt me niet echt de bedoeling...
 
Ik heb er niet veel last van. Soms het geheugen even leegmaken helpt en anders moet je er een grotere kaart in doen. Het actieve geheugen laat de app met rust als ie is uitgeschakeld.
 
Oh, ik heb een Samsung, daarbij kun je je geheugenkaartje uitbreiden. Kan bij een iphone ook denk ik hoor, kan toch bij alle gsm's?.
 
Erik22665 zei:
Oh, ik heb een Samsung, daarbij kun je je geheugenkaartje uitbreiden. Kan bij een iphone ook denk ik hoor, kan toch bij alle gsm's?.
Duidelijk geen iphone gebruiker. Geheugen uitbreiden dan zul je een nieuwe iphone met meer geheugen moeten kopen. En dat voor een app.

Trouwens bij mij is het gebruik maar 4,4 mb
 
Bij mij deed zich dit ook voor (de topic waar Creative Solutions naar verwees) maar tot mijn verbazing is hij 'opeens' weer gedaald tot een acceptabele 166 MB (dus zonder herinstallatie).
 
Ik moest echt opnieuw installeren kreeg het niet op andere manier....zelfs app gebruikt dat zou moeten cleanen niks hielp...
Is er ook iemand van upc die weet hoe dit komt???
 
Bij mij ging het vanzelf weg. Heb er echt niets aan gedaan (heb nog 30+GB vrij dus het maakte mij niet zoveel uit).
 
Terug
Bovenaan