• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon, inet en tel. werkt nu

  • Onderwerp starter Onderwerp starter poiuyt
  • Startdatum Startdatum
P

poiuyt

Tijdens de bestelling is er door een upc medewerker een fout gemaakt dat ik mijn modem wilde behouden. Dit wilde ik niet dus moest ik dit apart houden. Internet en telefonie moesten dus nog via de modem, via de horizon werkte dit niet.

Een aantal keer voor gebeld, nu kom ik net thuis heb ik geen internet en telefonie meer op de modem.
Alles aangesloten op de horizon en ik kan nu bellen en internetten via de horizon.

Is het bij meer mensen opgelost? overigens ben ik benieuwd hoe lang dit blijft hahaha.
 
Goed nieuws, want ik wil ook alles laten lopen via Horizon. Mij werd verteld dat dit voor bestaande klanten pas over enkele weken mogelijk is, maar uit jouw bericht begrijp ik dat het nu al kan. Mogelijk kan de webcare hierin iets voor mij betekenen...
 
Nollie zei:
Goed nieuws, want ik wil ook alles laten lopen via Horizon. Mij werd verteld dat dit voor bestaande klanten pas over enkele weken mogelijk is, maar uit jouw bericht begrijp ik dat het nu al kan.
Mij is verteld dat ik over 2 maanden nog maar eens terug moest bellen, ik wil ook alles via de Horizon laten lopen.
 
Ik zaterdag gebeld, en mij werd gevraagd of ik dat in mijn oorspronkelijke aanvraag had aangegeven. Ja dat had ik.

Vervolgens te horen gekregen dat provisioning hier pas na het weekeind tijd voor had; en kom zojuist thuis en alles loopt via horizon. ;D ook lag er al een retourbox in de bus.
 
Vanaf de eerste dag heb ik alles via mijn Horizon doos lopen, internet, DTV en telefonie. Als bestaande klant heb ik de Horizon Gateway aangesloten en alles werkte.
 
Vandaag de Horizon ontvangen, morgen alles via de box aansluiten.
Natuurlijk morgen de ervaring.
::)
 
Ik heb een vraag hoe werkthet nou precies.
Donderdag wordt de horizonbox aangesloten ik heb een eigen router,wordt deze nou vervangen voor de horizonbox.Maar de modem staat in het begin van de kamer en mijn tv aan de andere kant ,wordt er dan 2 kabels gelegd door de monteur ( 1 voor internet en 1 voor de telefoon .
Op mijn 2e mediabos op de slaapkamer had ik de hele week geen royaal tv + de hd zenders vanaf vandaag weer wel.
Laatste vraag kan ik mijn huidige mediabox Dvr nu naar boven halen en die boven staat mediabox zonder dvr opsturen naar upc.
Graag zou ik van jullie hier antwoorden op willen krijgen.
Alvast bedankt.
 
@Cowboy,

De UPC monteur vervangt alleen kabels als dit nodig is.
Je kan de DVR gebruiken voor 2e box, dit kost echter wel 8 euro per maand. (i.p.v. 4 euro)
Als jij alles over Horizon laat lopen heb je nog maar 1 kabel nodig die richting de box gaat.
 
Terug
Bovenaan