P
poiuyt
Tijdens de bestelling is er door een upc medewerker een fout gemaakt dat ik mijn modem wilde behouden. Dit wilde ik niet dus moest ik dit apart houden. Internet en telefonie moesten dus nog via de modem, via de horizon werkte dit niet.
Een aantal keer voor gebeld, nu kom ik net thuis heb ik geen internet en telefonie meer op de modem.
Alles aangesloten op de horizon en ik kan nu bellen en internetten via de horizon.
Is het bij meer mensen opgelost? overigens ben ik benieuwd hoe lang dit blijft hahaha.
Een aantal keer voor gebeld, nu kom ik net thuis heb ik geen internet en telefonie meer op de modem.
Alles aangesloten op de horizon en ik kan nu bellen en internetten via de horizon.
Is het bij meer mensen opgelost? overigens ben ik benieuwd hoe lang dit blijft hahaha.
ook lag er al een retourbox in de bus.