• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon icm samsung es7000, ervaringen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dopey
  • Startdatum Startdatum
Berichten
61
Hallo allemaal,
google gedaan, modellentester van upc gekeken, maar wijs wordt je er niet van, dus vandaar hier de vraag, werkt de horizonbox met de hdmi van de samsung 40es7000? Wellicht dat iemand deze combo werkend heeft?

Alvast bedankt.
 
Het aantal TV's dat nog last heeft van het HDCP-probleem is erg klein.

Men (UPC TV Checker) geeft dan ook bij de Samsung 40ES7000 aan dat de TV geen problemen zal ondervinden.
 
dank voor de antwoorden, ik vertrouw die checker niet zo, en met deze antwoorden ben ik een stuk geruster.
 
Nou, de checker klopt redelijk. Het grootste probleem is dat vaak de nieuwste modellen ontbreken, die wel werken. Philips 2013 line-up werkt gewoon. We hebben zelf de 47PFL5028 op het oog (onze 40PFL7605 naar de slaapkamer) en die stond dus tot voor kort niet vermeld. Gelukkig is dit aangepast door UPC.
 
de vraag is meer waar de checker op reageert, als een modelnummer niet voorkomt, dan meld hij geen probleem bekend en veel plezier, als je bv zoekt op 46es7000, zelfde model samsung,groter scherm dan zal hij dat ook zeggen, maar tik nu eens in UE-46es7000, dan zegt de checker dat het niet gaat werken.
Zelfde tv, dus zeg het maar.
Vandaar mijn vraag naar praktijkervaringen.
 
Creative Solution zei:
En die antwoorden heb je toch?
Ik reageerde op je opmerking dat die checker redelijk werkt, ik onderbouw alleen mijn twijfel over dat ding en geef dat aan mede lezers mee dat ze daar niet blind op moeten varen.
 
Creative Solution zei:
Het aantal TV's dat nog last heeft van het HDCP-probleem is erg klein.

Men (UPC TV Checker) geeft dan ook bij de Samsung 40ES7000 aan dat de TV geen problemen zal ondervinden.

Mijn TV zou volgens de Checker van UPC het beste kunnen aansluiten met SCART. Maar sinds de update van december werkt hij prima (als ik de Horizon op RGB zet)
 
Terug
Bovenaan