R
Rosp
Hi All,
Sinds 3 weken hebben wij de Horizon box. Sindsdien lukt het niet meer om draadloos te printen met de HP Photosmart c310 printer.
Ik heb de problemen op een Mac en een Windows PC. Inmiddels heb ik het IP adres van de printer statisch gezet, de printer geïnstalleerd via een USB kabel. Het vreemde is dat hij het af en toe wel doet, en ik ook de printer kan bereiken door hem te pingen.
Ik heb al verschillende berichten gelezen van mensen die hetzelfde probleem hebben, maar nog geen oplossing gevonden.
Heeft er wellicht iemand een oplossing?
Thanks!!
Sinds 3 weken hebben wij de Horizon box. Sindsdien lukt het niet meer om draadloos te printen met de HP Photosmart c310 printer.
Ik heb de problemen op een Mac en een Windows PC. Inmiddels heb ik het IP adres van de printer statisch gezet, de printer geïnstalleerd via een USB kabel. Het vreemde is dat hij het af en toe wel doet, en ik ook de printer kan bereiken door hem te pingen.
Ik heb al verschillende berichten gelezen van mensen die hetzelfde probleem hebben, maar nog geen oplossing gevonden.
Heeft er wellicht iemand een oplossing?
Thanks!!