• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon Handmatig opnemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter karl75
  • Startdatum Startdatum
K

karl75

Het lukt niet om een handmatige opname te plannen met de Horizon.
Via Handmatige opname kan ik de zender - begin en eindtijd instellen en zie ik het overzicht,
maar ik kan dit totale overzicht niet bevestigen,
Als ik OK indruk kom ik weer bij Handmatige instelling tercht.
Bij geplande opname staat niets gepland.
Foutje in het menu Handmatige instellen van opname ?
 
Na het invullen van alle gegevens druk je op < (toets rood omcirkeld) om op [OPNEMEN] te komen staan. Als het goed is, zie je een overzicht van wat je net ingevuld hebt. Daarna druk je op OK en klaar is @karl75 :)

Horizon RF Afstandsbediening D-pad.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de reactie,prima tip je zou verwachten dat het onderin het menu
staat maar je moet naar rechtsboven nu lukt het wel.
Grtz karl
 
Terug
Bovenaan