• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon go, waarom buffering en waarom stopt het beeld?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter koos
  • Startdatum Startdatum
K

koos

Waarom kan ik niet soepel tv kijken op mijn pc via horizon go. Ik heb constant buffering en daarna stopt het beeld ook vanwege het lange laden. Ik haal met speedtest gewoon 45mbit. Ik maak gebruik van Firefox

Heeft iemand een oplossing?
 
Oorzaak ligt bij Zigg. Ik hheb het zelfde probleem. Elke keer dat draaiende rondje en stilstaand beeld. Erg hinderlijk
 
Hier ook, ik durf zelfs te beweren dat het sinds het Ziggo is....een stuk dramatischer is geworden.
 
Heb ik ook. En ook iets anders, het beeld van BBC One HD en BBC Two HD is geen HD beeld. Voor een paar seconden krijg ik het programma in HD te zien, maar dan is het snel afgelopen.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/20208/42-zenders-in-hd-via-ziggo-horizon-go.html

Dit bericht klopt voor geen meter. 42 zenders in HD, yeh, right on... en elke keer, "Het laden duurt te lang. Druk op de Afspeel-knop om de video opnieuw te starten.

Druk op de afspeelknop om de video opnieuw te starten."



Mooie HD beelden via Horizon.tv :)

Screenshot%2017_zps3heeffwq.png


Screenshot%2018_zpstafjmahh.png


Screenshot%2019_zpsp7azshgs.png
 
Ik vind de HD-zenders anders scherper dan dat ze eerst waren en zeker veel scherper dan bij jou.
Via de app ook scherper dan via de site. Screenshots van site uiteraard.

2015-07-03_20-18-50.png


2015-07-03_20-20-25.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na een paar seconden verandert de kwaliteit naar 720p. Druk op de thumbnails om de iPad screenshots goed te kunnen bekijken.

 
Creative Solution zei:
Ik vind de HD-zenders anders scherper dan dat ze eerst waren en zeker veel scherper dan bij jou.
Via de app ook scherper dan via de site. Screenshot is van site.

Je krijgt wel een mooi HD beeld. Bij mij krijg ik af en toe het beeld in HD maar dan schommelt het beeld tussen HD, SD en zeer slecht met buffering, buffering, buffering voor de lol. Kinderziektes bij het uitrollen van 42 HD zenders via Horizon Go denk ik. Als wij nog een week verder zijn, is het allemaal opgelost, vermoed ik.
 
Beste Cornelis,

Misschien een heel rare vraag, maar waarom neemt iemand die zeer hoge eisen aan zijn apparatuur en ook aan zijn internet stelt genoegen met ADSL?
 
Nog even een fullscreen-screenshot (1920 / 1080) gemaakt... met vele vele regendruppeltjes.
Is toch echt HD.


(klikbaar)
 
Terug
Bovenaan