• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon Go foutcode 500

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Ik probeer vaak een opname via de Horizon Go app voor iOS in te plannen, alleen krijg ik telkens de foutcode 500.
De tekst is: 'Opname niet ingesteld
Het installeren van de opname is niet gelukt door een probleem met uw DVR-software (500)'
Ik heb mijn iOS device al opnieuw opgestart, de app opnieuw geinstalleerd maar dat kon het probleem niet oplossen.
Hebben meer mensen hier last van?
 
Ik heb hier ook last van en ben benieuwd wat dit probleem veroorzaakt, maar liever nog zie ik hier de oplossing ;)
 
Mensen, meld dan ook even bij welke programma's dit gebeurt. Nu kan iedereen blijven gissen.
Ik heb net 4 programma's ingepland (iOS)... van ARD HD tot en met Sport 1 Select HD, voor vanavond en morgen overdag en allemaal zijn ze goed ingepland.

[list type=decimal][*]ARD HD - Tageschau / 20.00u - 20.15u 20-05-2015
[*]RTL 4 HD - RTL Late Night / 22.30u - 23.40u 20-05-2015
[*]Eurosport HD - WTCC All Access / 00.45u - 01.15u 21-05-2015
[*]Sport 1 Select HD - Formule 1: GP van Monaco 1e VT / 09.55u - 11.40u 21-05-2015[/list]

Neemt niet weg dat die foutmelding mij wel bekend voorkomt, maar dat was in één van de eerdere releases van de app.
 
Als ik de app gebruik op mijn eigen WiFi netwerk werkt hij prima. Ben ik echter buitenshuis dan gaat het mis. Het maakt niet uit of ik het mobiel doe of via een ander WiFi netwerk. Ik krijg deze melding bij alle zenders die ik wilde programmeren (grof gezegd alle Nederlandse zenders + History channel). Kortom, buitenshuis werkt het gewoon niet, alleen op mijn eigen WiFi netwerk.

Ik maak geen gebruik van de modem in de Horizon box en hij staat op hoog verbruik in standby. Zo beter Creative Solution?
 
Creative Solution zei:
Veel beter, want die informatie over je losse modem kan je al niet uit jouw profiel halen ;)

Omdat ik geen flauw idee heb welk type het is en dat kan ik hier niet aanvinken ;) . Maar goed, nu weet je het probleem, wat is nu de oplossing?
 
Terug
Bovenaan