• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon go" De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak. De video....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter meohmy
  • Startdatum Startdatum
M

meohmy

is er voor horizon go op computer al een werkende oplossing voor het "De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.De video kan op dit moment niet worden afgespeeld." probleem?
bij mij werkt het wel onder win7 (bootcamp) op imac, maar niet onder osx zelf
heb alles al geprobeerd, maar zonder succes.
ook google geeft geen oplossing.
de app werkt wel op tablet android
vast bedankt
 
heb natuurlijk gegoogelt met die tekst en meer, maar niets werkt
en weinig gaat over osx
 
Ik heb dat bericht gemeld omdat daar word gezegd dat Horizon.tv op een Apple werkt.
 
ja bedankt,

ik wist dat het zou moeten werken, maar in de praktijk dus niet bij mij.
het gekke is dat het meteen werkte onder win7 in bootcamp.
dus maar weer doorzoeken, want ik wil recorden m.b.v thunderbolt poort naar hdmi clonerbox recorder
 
De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Heb het idee dat het gebeurd als veel mensen naar de zelfde videostream kijken.
Het is al een oud probleem.
 
het gebeurt meteen bij opstarten film en altijd.
en win7 werkt wel altijd.
dus geen overbelasting maar een vreemde fout
 
ik heb op andere hdd een schoon osx geïnstalleerd, en daarop werkt horizon go wel.
dus nu nog uitzoeken welk stukje andere software de streaming van horizon go verstoort.
thunderbolt naar hdmi kabel insteken, en sound out op hdmi en beeld op mirrored en beeldvullend
en men kan opnemen met recorder bv clonerbox
 
Terug
Bovenaan