M
meohmy
is er voor horizon go op computer al een werkende oplossing voor het "De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.De video kan op dit moment niet worden afgespeeld." probleem?
bij mij werkt het wel onder win7 (bootcamp) op imac, maar niet onder osx zelf
heb alles al geprobeerd, maar zonder succes.
ook google geeft geen oplossing.
de app werkt wel op tablet android
vast bedankt
bij mij werkt het wel onder win7 (bootcamp) op imac, maar niet onder osx zelf
heb alles al geprobeerd, maar zonder succes.
ook google geeft geen oplossing.
de app werkt wel op tablet android
vast bedankt