H
Henri-Aalten
Eigenlijk wil ik alleen met de Horizon TV kijken in HD, en meerdere zenders opnemen.
Voor internet en telefoon gebruik ik een apart modem. En wil dit ook zo houden.
Is de nieuwste software update voor de Horizon hier goed genoeg voor, of is het nog niet helemaal wat het moet zijn.
Voor de grote nieuwe update had ik veel problemen, zoals opnamen die niet lukte, haperend beeld en geluid.
Voor internet en telefoon gebruik ik een apart modem. En wil dit ook zo houden.
Is de nieuwste software update voor de Horizon hier goed genoeg voor, of is het nog niet helemaal wat het moet zijn.
Voor de grote nieuwe update had ik veel problemen, zoals opnamen die niet lukte, haperend beeld en geluid.

