• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon gebruik TV kijken en opnemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Henri-Aalten
  • Startdatum Startdatum
H

Henri-Aalten

Eigenlijk wil ik alleen met de Horizon TV kijken in HD, en meerdere zenders opnemen.

Voor internet en telefoon gebruik ik een apart modem. En wil dit ook zo houden.

Is de nieuwste software update voor de Horizon hier goed genoeg voor, of is het nog niet helemaal wat het moet zijn.

Voor de grote nieuwe update had ik veel problemen, zoals opnamen die niet lukte, haperend beeld en geluid.
 
Er zijn volop topics met ervaringen met de nieuwe H2 software.
Blader er eens een paar door zou ik zeggen.
 
Als ik het zo lees, zijn er nog dingen die niet goed zijn, zoals het geluid.
Jammer weer een gemiste kans voor UPC.

Wordt er niet eerst getest voor dat zij de software uitbrengen ??
Ik lees niets dat rottigheid over die Horizon ??
 
Mensen die geen problemen hebben met de Horizon, die lees je zelden.
Ik moet zeggen dat ik zelf weinig problemen heb gehad met de horizon.
Na de H2 update gaat alles soepel met de box.

Ik stoor meer aan de randverschijnselen, zoals de combinatie Sony TV en de Horizon (groen/rose beeld) en de verplichte leeftijdgrens van 18 jaar (die je niet uit kan zetten).
 
Fradet zei:
Mensen die geen problemen hebben met de Horizon, die lees je zelden.
Ik moet zeggen dat ik zelf weinig problemen heb gehad met de horizon.
Na de H2 update gaat alles soepel met de box.

Of die zeggen het steeds minder... want het is toch nooit goed :)
En ja, dat komt ook altijd van dezelfde personen.
 
Creative Solution zei:
Of die zeggen het steeds minder... want het is toch nooit goed :)
En ja, dat komt ook altijd van dezelfde personen.

Klopt, ze houden de mond en/of dreigen met opstappen. ;)
Een product werkt NOOIT voor de volle 100% goed.
 
Dan denk ik dat ik het toch ga proberen.
Ik neem aan, dat als het niet bevalt dat ik weer terug kan naar hetgeen wat ik had ??
 
@ Fradet

Och, heb er zelf ook aan gedacht hoor... want het ging een tijdje echt zwaar ruk. Maar heel erg blij dat we niet zijn overgestapt. Vriendin wil gewoon haar favoriete kanalen, verder boeit het haar niet en moet ik maar uitzoeken van wie we de diensten moeten nemen.

Henri-Aalten zei:
Dan denk ik dat ik het toch ga proberen.
Ik neem aan, dat als het niet bevalt dat ik weer terug kan naar hetgeen wat ik had ??

Hmja, je kan het proberen, maar ik heb wel zoiets van: "Mensen die al problemen met de HB hadden, zullen er niet echt op vooruit gaan met deze H2. Hetgeen maar weer eens laat zien dat alles niet eens zo software gerelateerd hoeft te zijn. Op elke box staat dezelfde software."
 
Er is een wettelijke termijn van ik dacht binnen 7 werkdagen om het nieuwe contract te laten ontbinden, dus terug naar de oude situatie.

UPC hoort dit soort dingen ook te vermelden, anders waag een telefoontje eraan.

Sterkte en succes.
 
Terug
Bovenaan