• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon facebook App

Berichten
15
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Gisteren de Horizon box geinstalleerd en alles eigenlijk prima verlopen.
Als gebruiker van Samsung smart Tv gebruik ik regelmatig diverse apps die samsung aanbied.
Zo ook bij de Horizon box echter waar is de facebook/twitter app...??? hiervan staat wel een afbeelding op de doos maar deze is niet in de horizon box te vinden of te downloaden.

Heeft iemand hier info over...??

alvast bedankt

Misschien is het niet nodig een apart topic te starten over dit onderwerp maar ik heb er op het forum nog niets over kunnen vinden.
 
Re: Horizon Apps

Tarrierline zei:
Gisteren de Horizon box geinstalleerd en alles eigenlijk prima verlopen.
Als gebruiker van Samsung smart Tv gebruik ik regelmatig diverse apps die samsung aanbied.
Zo ook bij de Horizon box echter waar is de facebook/twitter app...??? hiervan staat wel een afbeelding op de doos maar deze is niet in de horizon box te vinden of te downloaden.

Heeft iemand hier info over...??

alvast bedankt

Misschien is het niet nodig een apart topic te starten over dit onderwerp maar ik heb er op het forum nog niets over kunnen vinden.

Zijn er nog niet, t.z.t. komen er wel meer apps denk ik.
(Alhoewel ik van mening ben dat ze de huidige ook eerst fatsoenlijk (sneller) moeten laten werken)
 
Helemaal mee eens... Eerst zorgen dat de huidige apps goed werken en dan pas gaan uitbreiden. De apps werken nu wel alleen krijg ik er een beetje een 2008 gevoel bij. Als het op een apparaatje dat in je hand past heel vloeiend werkt, dan moet dat volgens mij ook met zijn grote mediabox kunnen.
 
Nollie zei:
Helemaal mee eens... Eerst zorgen dat de huidige apps goed werken en dan pas gaan uitbreiden. De apps werken nu wel alleen krijg ik er een beetje een 2008 gevoel bij. Als het op een apparaatje dat in je hand past heel vloeiend werkt, dan moet dat volgens mij ook met zijn grote mediabox kunnen.

Ja dat snap ik dus ook niet..... je hebt wifi.... ik snap niet waarom ze de apps niet via de internetverbinding laten lopen....althans ik heb het vermoeden dat dit gewoon rechttreeks via de coax gaat.... net zoaqls tv gids etc.
Besturingssysteem?!?! hadden ze gewoon android moeten nemen...ander schilletje er om heen en klaar.
 
Terug
Bovenaan