• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon & fabrieksinstellingen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter beunst
  • Startdatum Startdatum
B

beunst

Ik kon het niet terugvinden op het forum, en wil het toch even vermelden.

Vaak is de Horizon terugzetten naar fabrieksinstellingen een oplossing voor een hoop problemen.
Foutcodes, TV-gids die niks toont, andere software issues, etc.

Alleen, als een Horizon mediabox naar de Fabrieksinstellingen word is het heel erg belangrijk dat het juiste signaal aanwezig is voor het installeren van die box.

Let daarom op, zet de Horizon nooit terug naar fabrieksinstellingen als het lampje offline op de box zelf brand. Als deze brand kan hij geen signaal naar UPC sturen en zal hij ook niet de fabrieksinstellingen kunnen voltooien. Waarschijnlijk vererger je de problemen op dat moment alleen maar meer (geen tv meer).

Dit heb ik gelukkig niet via persoonlijke ervaring moeten leren, een kennis helaas wel.
 
Ik ben niet die vriend maar ik kan beamen wat je zegt...is foute boel als je dat overkomt. De oplossing bij mij was een nieuwe box.


greetz
 
Terug
Bovenaan