• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon error 1080

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dennusb
  • Startdatum Startdatum
D

dennusb

Hoi Allemaal,

Vandaag mijn Horizon box binnen gehad, downloaden van de software gaat goed (R SCANNING enzo).
Daarna error 1080 op mijn TV. UPC medewerker gesproken en die zou me terug bellen, maar uiteraard is dat niet gebeurd. Hoe nu verder? Oude box en modem werken al niet meer :(

Kent iemand deze error?

Groet,
dennusB
 
IK heb vandaag ook de box gekregen en aangesloten, ook foutcode 1080.
HD gebeld en het zou binnen 24 uur op gelost worden.
maar ook helaas de oude mediabox werkt niet meer maar me modem (tel en internet) nog wel.
 
Mindcrash zei:
IK heb vandaag ook de box gekregen en aangesloten, ook foutcode 1080.
HD gebeld en het zou binnen 24 uur op gelost worden.
maar ook helaas de oude mediabox werkt niet meer maar me modem (tel en internet) nog wel.

Inderdaad, oude box doet het niet meer. Modem hier ook niet meer.
Ben vanmiddag om 14:00 begonnen en nu nog steeds error 1080. Erg klote dit, balen dat UPC het nog steeds niet op orde heeft :(
 
Kreeg iemand aan telefoon en blijkt een probleem te zijn vandaag met de 1080
veel mensen die hierover gebeld hebben.

zou morgen tegen middag opgelost moeten zijn
 
Gisteren ook sinds installatie rond 17u de Horizon error 1080. 4x de HD gebeld box moet worden aangemeld op netwerk (in India geloof ik)
Binnen 24 u na gister 17u zou dat moeten zijn gebeurd en ik geloof dat. Heb er tot nu weinig vertrouwen in.
Andere vraag: Ik hou mijn huidige modem. De box heeft volgens mij alleen netwerkingangen en geen uitgang of maakt dat niet uit voor aansluiten op het modem? Staat nu met poort 1 Horizon box aangesloten op modem...
 
Gebak zei:
Andere vraag: Ik hou mijn huidige modem. De box heeft volgens mij alleen netwerkingangen en geen uitgang of maakt dat niet uit voor aansluiten op het modem? Staat nu met poort 1 Horizon box aangesloten op modem...

UTP is een tweerichtingsverkeer, geen éénrichtingsverkeer. Aansluiten is voldoende.
 
Creative Solution zei:
UTP is een tweerichtingsverkeer, geen éénrichtingsverkeer. Aansluiten is voldoende.
ik hoorde gisteren dat je ook met wifi verbinding kan maken met je netwerk.

of moet dat altijd bekabeld..
 
Heeft error 1080 soms te maken met het feit dat je (bekabeld) aangesloten bent op het modem maar er nog geen verbinding met UPC is gemaakt en dat daardoor het aanmelden vastloopt? Tis maar een ideetje...
 
Gebak zei:
Heeft error 1080 soms te maken met het feit dat je (bekabeld) aangesloten bent op het modem maar er nog geen verbinding met UPC is gemaakt en dat daardoor het aanmelden vastloopt? Tis maar een ideetje...
Volgens mij is dat 1030.
als je geen verbinding hebt met UPC dan zie je ook offline op de horizon box staan in het rood
 
1030 heb ik ook gehad gister. De ene keer 1030, de andere keer 1080.
Telefoon en modem icoontje zijn nog steeds rood (offline) maar dat kwam volgens de Helldesk omdat Horizon modem bij mij niet geactiveerd is vanwege het feit dat ik mijn eigen modem hou.
Na een maand of 3 begreep ik willen ze alle Horizon boxen gaan activeren als modem. Scheelt weer een hoop kabelwerk dan...
Ik had voor maandag een monteur geplanned staan als het dan nog steeds niet (goed) werkt neemt hij de zooi maar weer mee en ga ik weer terug naar de Good Old Cisco DVR! :laugh:
 
Terug
Bovenaan