D
dennusb
Hoi Allemaal,
Vandaag mijn Horizon box binnen gehad, downloaden van de software gaat goed (R SCANNING enzo).
Daarna error 1080 op mijn TV. UPC medewerker gesproken en die zou me terug bellen, maar uiteraard is dat niet gebeurd. Hoe nu verder? Oude box en modem werken al niet meer
Kent iemand deze error?
Groet,
dennusB
Vandaag mijn Horizon box binnen gehad, downloaden van de software gaat goed (R SCANNING enzo).
Daarna error 1080 op mijn TV. UPC medewerker gesproken en die zou me terug bellen, maar uiteraard is dat niet gebeurd. Hoe nu verder? Oude box en modem werken al niet meer

Kent iemand deze error?
Groet,
dennusB