René
Moderator
- Berichten
- 10.059
- Internet
- Plinq
Inmiddels hebben al honderden abonnee's de enquete ingevuld, hoe meer mensen mee doen hoe beter. De resultaten van dit onderzoek zullen op dit forum worden gepubliceerd. Daarnaast zal COAX NL de resultaten ook meenemen naar het eerst volgende overleg met UPC. Er zal ook rekening worden gehouden met het feit dat hier voornamelijk mensen komen die al problemen hebben met de mediabox.
Heb jij een Horizon mediabox?
Vul dan nu De Grote Horizon Enquete in!
Reacties over dit onderwerp kun je in dit topic kwijt.
Laatst bewerkt door een moderator: