S
shikakka
Sinds een aantal weken bezitter van een Horizon Box, deze gebruik ik enkel als decoder niet als modem. Wel aangesloten op de Technicolor modem die er licht.
Begin van deze week, ging ik voor het eerst sinds de Horizon Box in gebruik is genomen een avondje gamen op Xbox live. Lag...lag en nog eens lag.
Eerst dacht ik nog het is de kabel, andere xbox op andere kabel gepakt en het zelfde effect. Wireless geprobeerd, nog steeds het zelfde.
Daarna een aantal avonden stoeien met het Technicolor modem, resetten, poorten openen enz... Bedacht ik mij dat als laatste de Horizon in het netwerk was gekomen.
Losgekoppeld en geen problemen meer met het Xbox Live netwerk.
Vervolgens weer aangesloten en daar begonnen de problemen weer, compleet gereset, als Nieuw Netwerk en Bestaand netwerk ingesteld en als Bridge (via de tutorial). Niets hielp.
Gister ook de update van de Horizon binnen gekregen, nogmaals aangesloten. Is het zelfs nog erger geworden.
Is dit een bekend probleem? Is het op te lossen? Niet dat ik perse de Horizon aan het netwerk gesloten wil hebben, maar mocht het mogelijk zijn is het wel zo prettig.
Voor de rest overigens wel tevreden over de Horizon box, beetje traag met zappen maar wel beter beeld kwaliteit als de vorige decoder.
Begin van deze week, ging ik voor het eerst sinds de Horizon Box in gebruik is genomen een avondje gamen op Xbox live. Lag...lag en nog eens lag.
Eerst dacht ik nog het is de kabel, andere xbox op andere kabel gepakt en het zelfde effect. Wireless geprobeerd, nog steeds het zelfde.
Daarna een aantal avonden stoeien met het Technicolor modem, resetten, poorten openen enz... Bedacht ik mij dat als laatste de Horizon in het netwerk was gekomen.
Losgekoppeld en geen problemen meer met het Xbox Live netwerk.
Vervolgens weer aangesloten en daar begonnen de problemen weer, compleet gereset, als Nieuw Netwerk en Bestaand netwerk ingesteld en als Bridge (via de tutorial). Niets hielp.
Gister ook de update van de Horizon binnen gekregen, nogmaals aangesloten. Is het zelfs nog erger geworden.

Is dit een bekend probleem? Is het op te lossen? Niet dat ik perse de Horizon aan het netwerk gesloten wil hebben, maar mocht het mogelijk zijn is het wel zo prettig.
Voor de rest overigens wel tevreden over de Horizon box, beetje traag met zappen maar wel beter beeld kwaliteit als de vorige decoder.