J
Jeffrey00
Hallo,
Hele vreemde situatie. Op mijn oude box werkte het AP-tje prima. Echter is na de boxswop me internet weg op het AP-tje.
Vanaf me laptop heb ik het accespoint opnieuw geconfigureerd. Op de HB heb ik alleen me wifi uit gezet. En me sitecom verbonden met UTP.
In me sitecom staan de volgende instellingen:
IP Settings:
DHCP Disabled
IP Address 192.168.192.3
Sub: 255.255.255.0
Gateway: 192.168.192.1
Mode = Accesspoint
Band: 2.4 GHz BGN
SSID: mijn upc ssid
Channel: 1
Ik zie de SSID wel aangezien die van de HB uit staat moet die het wezen. Echter krijgt mijn iphone, ipad en laptop geen verbinding met het SSID.
Er branden ook maar 2 lampjes. De power en ik vermoed het LAN.
Wat doe ik verkeerd?
Hele vreemde situatie. Op mijn oude box werkte het AP-tje prima. Echter is na de boxswop me internet weg op het AP-tje.
Vanaf me laptop heb ik het accespoint opnieuw geconfigureerd. Op de HB heb ik alleen me wifi uit gezet. En me sitecom verbonden met UTP.
In me sitecom staan de volgende instellingen:
IP Settings:
DHCP Disabled
IP Address 192.168.192.3
Sub: 255.255.255.0
Gateway: 192.168.192.1
Mode = Accesspoint
Band: 2.4 GHz BGN
SSID: mijn upc ssid
Channel: 1
Ik zie de SSID wel aangezien die van de HB uit staat moet die het wezen. Echter krijgt mijn iphone, ipad en laptop geen verbinding met het SSID.
Er branden ook maar 2 lampjes. De power en ik vermoed het LAN.
Wat doe ik verkeerd?
