Wil mijn wifi via de Sitecom 300N laten lopen omdat ik niet tevreden ben met de wifi van de Horizon. Voorheen werkte de Sitecom perfect, dus wil die weer gaan gebruiken. Nu heb ik een kabel achter in de Horizon box gedaan, en die aangesloten op de blauwe(modem) ingang. De Sitecom wordt gelijk gezien en kan verbinden, echter krijg geen internet verbinding.
Aangezien ik tot morgen heb om mijn aankoop te herzien, zou ik graag zsm de Sitecom willen laten werken zodat ik kan controleren of mijn wifi dan wel naar alle tevredenheid werkt.
Wie o wie kan mijn vertellen wat ik fout doe?
Aangezien ik tot morgen heb om mijn aankoop te herzien, zou ik graag zsm de Sitecom willen laten werken zodat ik kan controleren of mijn wifi dan wel naar alle tevredenheid werkt.
Wie o wie kan mijn vertellen wat ik fout doe?