• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon digital TV bestellen ZONDER internet...???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kbisok
  • Startdatum Startdatum
K

kbisok

Heeft iemand al kunnen ontdekken of het ook mogelijk is / gaat zijn Horizon te nemen zonder een internet abbonnement? UPC heeft in het verleden bij mij niet echt een goede reputatie qua werking dus internet ook via UPC is echt te brug een ver. Echter de huidige cisco HD box is ook een drama dus ik zou wel overwegen om voor het Digitale TV deel over te stappen.

Ik heb echter nog nergens kunnen vinden hoe op Horizon over te stappen zonder een alles in 1 deal te nemen....
 
Ik heb hetzelfde probleem en op dit moment is dit nog niet mogelijk wanneer dit eventueel wel mogelijk wordt is niet bekend.
We moeten het dus zonder horizon doen.
IK wil voor internet niet overstappen omdat ik graag afzonderlijke lijnen heb voor TV en Internet.
 
Het lijkt mij ook logisch dat ze voorlopig eerst de "normale" aanvragen gaan afhandelen.
De Horizonbox is nou eenmaal een alles in één box.
Misschien dat het gelijk met de release van de andere twee boxen gedaan wordt.
 
Voor mij heeft het ook geen haast, ik ben best tevreden met mijn philips alleen zou ik graag enkele bugs kwijt willen en hoop nog op een software update. ;)
Maar ja daar mag volgens mij niemand van UPC iets over zeggen.
Ik zou ook zelf niet nu al overstappen en eerst even afwachten hoe een en ander functioneerd en gewoon af te halen is bij UPC winkel met zelfmontage.
Het laatste alleen al omdat je dan de box beter leert kennen ook van belang bij zelfhulp en ik ben iemand die voor met de Helpdesk te bellen eerst zelf een en ander onderzoekt.
En in 99 ,9 % lukt dat ook behalve natuurlijk bij echte netwerk of wijk storingen.
 
Internet van upc is hier super stabiel. In het verleden was het bagger. Na 8 jaar adsl weer terug en geen spijt tot nu toe. Gewoon doen hoor!
 
Ik heb ADSL en wat ik er mee doe is voor mij genoeg het is zeer stabiel en voor mij snel genoeg ik kies voor twee aparte lijntjes en tot nu daarmee goede ervaringen.
Dit jaar bij UPC een drietal keren volledige lijnuitval gehad dat kan nu eenmaal gebeuren bij techniek maar ik kon wel verder internetten telefoneren en internet tv gebruiken.
Omgekeerd als ADSL uitvalt heb ik de TV nog altijd ter beschikking.
Stand alone oplossingen zijn natuurlijk wel veel duurder dus als het je om de prijs gaat veel download of upload is een pakket kiezen bij UPC heel verstandig, maar bij mij wegen andere factoren veel zwaarder.
 
zackary zei:
Internet van upc is hier super stabiel. In het verleden was het bagger.

Dat kan per aansluiting verschillen, zegt niets over het algemeen.
Ja, ik heb een gouden lijntje maar dat is geen garantie voor iedereen.
 
cornelisvandenberg zei:
Ik heb ADSL en wat ik er mee doe is voor mij genoeg het is zeer stabiel en voor mij snel genoeg ik kies voor twee aparte lijntjes en tot nu daarmee goede ervaringen.
Dit jaar bij UPC een drietal keren volledige lijnuitval gehad dat kan nu eenmaal gebeuren bij techniek maar ik kon wel verder internetten telefoneren en internet tv gebruiken.
Omgekeerd als ADSL uitvalt heb ik de TV nog altijd ter beschikking.
Stand alone oplossingen zijn natuurlijk wel veel duurder dus als het je om de prijs gaat veel download of upload is een pakket kiezen bij UPC heel verstandig, maar bij mij wegen andere factoren veel zwaarder.

Toch wordt het je nu wel heel aantrekkelijk gemaakt een overstap te wagen. Zou je er niet op kosten op vooruit gaan. Niet om je te overtuigen hoor, maar als de stroom in de wijk uitvalt heb je ook helemaal niks. Dat gebeurt mij vaker dat één of zelfs alle diensten uitvallen. En zelfs dat is een unicum.

Maar idd één zwaluw maakt nog geen zomer. Toch denk ik dat ze voorlopig alleen de combi zullen aanbieden. Uiteraard voor nieuwe klanten en de zwevende kiezer... ;D

Aan de ander kant kann je lekker afwachten welke bugs er vast en zeker zullen zijn. :o
 
Claudio
Ik wacht het gewoon lekker af en al erger ik me af en toe aan de bugs in de philips toch bevalt hij me nog best.
Rotterdam is berucht om regelmatige stroomuitval en ik heb 2 grote stroomstoringen meegemaakt maar dan zit iedereen zonder iets en in de winter zelfs zonder CV.

Bij UPC heb ik dit jaar 3 x uitval gehad waarbij ook analoog en andere diensten zijn uitgevallen maar ik kon nog steeds internetten telefoneren en via de mediaplayer internet televisie ontvangen dat was toch wel heel prettig.

UPC was niet de schuld van de storingen het waren wijkstoringen veroorzaakt door derden en na een telefoontje aan de HD werd er ook direct op ingesprongen en actie ondernomen en later werd ik zelfs gebeld met de vermoedelijke tijd dat het opgelost was dus wat dit betreft niets dan lof.

Maar al met al waren iedere keer meerdere uren en dan is het toch prettig als iets het doet.

Het is niet omdat UPC het wat dit betreft slecht doet want ik wil ook niet alles bij KPN of een andere provider onderbrengen.

Trouwens iedereen in mijn kennissenkring die veel download of upload of het kostenplaatje in de gaten moet houden adviseer toch een triplepakket bij UPC te nemen.
Er zijn wel nog goedkopere alternatieven maar dan lever je in op kwaliteit.
Waar ik woon is UPC gewoon kwalitatief de beste keus en glasvezel is hier nog niet in zicht.

Triple pakketten bij de een of ander zou het kostenplaatje bij mij inderdaad flink omlaag brengen maar dat is niet mijn insteek.

Ik blijf hopen dat ze nog een software update doen en wacht op de gewone horizon mediabox.
Ik zweef nog niet en mijn keus is zeer bewust. ;)
 
En waarom moet je persé upc-internet (en/of die speciale box) hebben om horizon tv via je mobiel te gebruiken? Betaal 40 euro in de maand voor alleen royaal digitv en extra ci, dan mag dit er ook wel bij voor mijn soort klanten lijkt me.
 
Terug
Bovenaan