Claudio
Ik wacht het gewoon lekker af en al erger ik me af en toe aan de bugs in de philips toch bevalt hij me nog best.
Rotterdam is berucht om regelmatige stroomuitval en ik heb 2 grote stroomstoringen meegemaakt maar dan zit iedereen zonder iets en in de winter zelfs zonder CV.
Bij UPC heb ik dit jaar 3 x uitval gehad waarbij ook analoog en andere diensten zijn uitgevallen maar ik kon nog steeds internetten telefoneren en via de mediaplayer internet televisie ontvangen dat was toch wel heel prettig.
UPC was niet de schuld van de storingen het waren wijkstoringen veroorzaakt door derden en na een telefoontje aan de HD werd er ook direct op ingesprongen en actie ondernomen en later werd ik zelfs gebeld met de vermoedelijke tijd dat het opgelost was dus wat dit betreft niets dan lof.
Maar al met al waren iedere keer meerdere uren en dan is het toch prettig als iets het doet.
Het is niet omdat UPC het wat dit betreft slecht doet want ik wil ook niet alles bij KPN of een andere provider onderbrengen.
Trouwens iedereen in mijn kennissenkring die veel download of upload of het kostenplaatje in de gaten moet houden adviseer toch een triplepakket bij UPC te nemen.
Er zijn wel nog goedkopere alternatieven maar dan lever je in op kwaliteit.
Waar ik woon is UPC gewoon kwalitatief de beste keus en glasvezel is hier nog niet in zicht.
Triple pakketten bij de een of ander zou het kostenplaatje bij mij inderdaad flink omlaag brengen maar dat is niet mijn insteek.
Ik blijf hopen dat ze nog een software update doen en wacht op de gewone horizon mediabox.
Ik zweef nog niet en mijn keus is zeer bewust.
