• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon Client Box?

Berichten
1.525
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Nou het loopt lekker met alle extra's, zoals de Phone app, Film1 go, app voor android op tv te kijken.
Maar de toevoeging waar ik in ieder geval naar uitkijk is de clientbox.
Zal die komen? en wanneer?
Gr, Rob
 
Ik heb de hoop eerlijk gezegd maar opgegeven... duurt allemaal veel te lang (na 'introductie') en je ziet het wel aan de 4.1 software: bij UPC is uitstel wel degelijk afstel.
 
Creative Solution zei:
Ik heb de hoop eerlijk gezegd maar opgegeven... duurt allemaal veel te lang (na 'introductie') en je ziet het wel aan de 4.1 software: bij UPC is uitstel wel degelijk afstel.

Ik ben niet graag cynisch maar het duurt inderdaad wel erg lang. Op een persconferentie is het allemaal erg vooruitstrevend en geeft het mooie PR maar schept ook verwachtingen. Het concept is mooi en geeft veel functionaliteit maar UPC had daar beter niets over kunnen zeggen. Nu ligt de focus nog steeds op het pletten van bugs zodat o.a. Horizon een volwassen product wordt.
 
En tegen de tijd dat de clientbox eventueel zou kunnen worden geleverd is het alweer antiek. Uh, herstel, nog antieker dan dat het nu al zou zijn :) Neemt niet weg dat ik er wel blij mij zou zijn, maar het duurt allemaal veel te lang. De Horizonbox is over een aantal maanden alweer 2 jaar (!) beschikbaar.
 
Als de clientbox net zo brak gaat worden als de Horizon box hoef het voor mij zowieso niet, mits ze de clientbox wel weten in orde te maken voordat deze gereleased word
 
Och, zo brak. Als we geen TV konden kijken en geen opnames konden maken dan zou je de HB brak kunnen noemen. Echter alles werkt? Brak?
 
Wat het raarste is dat bij verschillende mensen verschillende problemen zijn, bij de ene is het heel erg en bij de andere veel minder,
 
Horizon Brak? Nou hier niet meer werkt naar behoren.
Dus wat is het beletsel om de clientbox te introduceren, mooie aanvulling
 
Laten ze eerst de hbox zelf maar op orde brengen, zijn nog zat problemen mee.

Pause/geluid probleem, zo nu en dan geluid hickups via hdmi met ac3 enabled, traagheid menu's etc.
 
Terug
Bovenaan