- Berichten
- 16.432
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
Vind je een bug, plaats dit dan hier zodat we 1 centrale bug report topic hebben, zo is het makkelijker zoeken en makkelijker voor het doorgeven van.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
robgeerts zei:Niettemin geven de meeste klanten die het al gebruiken aan dat het sowieso al een hele verbetering is.
Rikh zei:soms krijg ik een lichte groene gloed over het beeld. Dit verdwijnt eigenlijk binnen 2 seconden weer.
Van ned3 naar rtl4 gezapt, en direct terugspoelen zorgt ervoor dat hij vastloopt en het scherm laat zien van net 5 die ik even daarvoor had teruggespoeld.
HP Deskjet zei:Menu > Mijn Media > Mijn Apps
Op mijn apps drukken en geen apps komen te voorschijn, horizon doos reageert niet meer op de afstandsbediening. De doos springt terug naar het kanaal waarnaar ik kijk. De doos moet van de stroom afgehaald worden en heropgestart worden om dt op te lossen.
Ik krijg dus helemaal geen toegang tot apps en wanneer ik het probeer loop de hele doos vast.
HP Deskjet zei:Menu > Mijn Media > Mijn Apps
Op mijn apps drukken en geen apps komen te voorschijn, horizon doos reageert niet meer op de afstandsbediening. De doos springt terug naar het kanaal waarnaar ik kijk. De doos moet van de stroom afgehaald worden en heropgestart worden om dt op te lossen.
Ik krijg dus helemaal geen toegang tot apps en wanneer ik het probeer loop de hele doos vast.