• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon - Bug report topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Vind je een bug, plaats dit dan hier zodat we 1 centrale bug report topic hebben, zo is het makkelijker zoeken en makkelijker voor het doorgeven van.
 
Denk dat ik hier al bug gevonden heb.

Geluid spoor blijft niet vast staan, dit gebeurt dus als de programma info in epg overgaat naar het volgende programma, dit veranderd dus de audio stream terug naar mpeg2 stereo.

Al verschillende opties geprobreerd kwa default audio settings maar gebeurt dus bij allemaal.
 
soms krijg ik een lichte groene gloed over het beeld. Dit verdwijnt eigenlijk binnen 2 seconden weer.
Van ned3 naar rtl4 gezapt, en direct terugspoelen zorgt ervoor dat hij vastloopt en het scherm laat zien van net 5 die ik even daarvoor had teruggespoeld.
 
Hoe zit het eigenlijk met de engelse en duitse ondertiteling op de resp. hd-kanalen. Is dat opgelost bij Horizon?
 
robgeerts zei:
Niettemin geven de meeste klanten die het al gebruiken aan dat het sowieso al een hele verbetering is.

Hier moet ik toch even op terug komen nu het bij mij ook geinstalleerd is (door mijzelf).
Ik heb het in totaal pas 2 uur gebruikt maar heb al 3 keer de aan/uit schakelaar achterop moeten gebruiken omdat hij vaak blijft hangen. Als ik terugspoel kan ik met geen mogelijkheid weer afspelen, hij hangt dan... Als ik maar iets te snel door het menu blader, hangt hij.... En On Demand heeft tot dusver een klote kwaliteit (beeld van tv-zenders zelf wel goed).

Dinsdag komt de monteur maar weet niet of ik hem wel af moet bellen want wellicht komen mijn problemen door een slechter signaal o.i.d.?
 
Rikh zei:
soms krijg ik een lichte groene gloed over het beeld. Dit verdwijnt eigenlijk binnen 2 seconden weer.
Van ned3 naar rtl4 gezapt, en direct terugspoelen zorgt ervoor dat hij vastloopt en het scherm laat zien van net 5 die ik even daarvoor had teruggespoeld.

Kan je hier ook je tv merk/model neer zetten.

andere pobleem zal ik hier eens testen, probleem hier ook athans, zet hem 5min op rtl4 daarna ned3 voor 5min en dan terug spoelen zorg er hier voor dat je niet meer op play kan drukken alleen terug spoelen werkt en de menu knop om terug tegaan naar zender.
 
Menu > Mijn Media > Mijn Apps

Op mijn apps drukken en geen apps komen te voorschijn, horizon doos reageert niet meer op de afstandsbediening. De doos springt terug naar het kanaal waarnaar ik kijk. De doos moet van de stroom afgehaald worden en heropgestart worden om dt op te lossen.

Ik krijg dus helemaal geen toegang tot apps en wanneer ik het probeer loop de hele doos vast.
 
Wil de box installeren. Sta nu op het "Kies uw taal" scherm en daar hangt hij :(
Pijltjestoetsen doen niks, kan geen "OK" kiezen, maar vreemd genoeg werkt de Aan/Uit knop op het apparaat zelf ook niet. DOA?
 
HP Deskjet zei:
Menu > Mijn Media > Mijn Apps

Op mijn apps drukken en geen apps komen te voorschijn, horizon doos reageert niet meer op de afstandsbediening. De doos springt terug naar het kanaal waarnaar ik kijk. De doos moet van de stroom afgehaald worden en heropgestart worden om dt op te lossen.

Ik krijg dus helemaal geen toegang tot apps en wanneer ik het probeer loop de hele doos vast.

zelfde bij mij :'(
 
HP Deskjet zei:
Menu > Mijn Media > Mijn Apps

Op mijn apps drukken en geen apps komen te voorschijn, horizon doos reageert niet meer op de afstandsbediening. De doos springt terug naar het kanaal waarnaar ik kijk. De doos moet van de stroom afgehaald worden en heropgestart worden om dt op te lossen.

Ik krijg dus helemaal geen toegang tot apps en wanneer ik het probeer loop de hele doos vast.

Gecheckt en idd ook hier, soms werkt het wel en als het niet werkt idd box stroomloos maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan