D
dora55
Wat ik mij afvraag of het wel normaal is dat de horizonbox zo ontzettend warm word, en vraag me dan ook af of dit misschien ook gevaarlijk kan zijn, en hoeveel stroom het gebruikt. Trouwens, ik zie alleen het rode lampje van de telefoonaansluiting. Internet gaat bij mij nog op een apart modem, totdat UPC alle problemen met de horizonbox heeft opgelost.
